banner40
28 Ağustos 2018 Salı 09:23
Kontak kapatma eylemi yapılıyor

Akaryakıta bu gece yapılan fahiş zam üzerine sosyal medyada örgütlenen bir grup vatandaş, Başbakanlık önünde kontak kapatma eylemine gitme kararı aldı.

Motorsport Cyprus öncülüğünde düzenlenecek eylemin 31 Ağustos Cuma günü 11.00’da yapılacağı açıklandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
daşşşş 2018-08-28 10:34:29

gerçi biz almasak gavurlara satarsınız zaten onlara mahana bizide düzersiniz

Avatar
Reis cyprus 2018-08-28 11:15:27

Benzinin maliyeti adaya kadar 1.25 lira zamı anlamakta zorlanıyorum bir yetkili bunu aciklasin lutfen.

Avatar
bir vatandaş 2018-08-28 11:16:09

hadi be Kıbrıslılar çıkaralım artık ayak seslermizi ne sindiniz kaldınız yetmedimi bu suskunluk yoksa çokmu paranız var sokağa atmaya gelin bir ses verelim bu yanlış düzene

Avatar
vatandaşşş 2018-08-28 10:31:50

ne birgünü be 5 tl yi geçsin yemin ettim arabayı seyru seferden bilem düşürdecem yok birgün kontak kapama yapacam

Avatar
Che 2018-08-29 08:39:47

Hade sokağa be arkadaşlar artık!!!

Avatar
Ernesto 2018-08-29 08:44:22

Ercandaki grev Türk Hava Yollarının uçuş seferlerini iptal etti biz neyi beklerik? Sokağa çıkıp sol elini kaldırmayıp hakkını bağıra bağıra savunmazsan bu böyle devam eder...
Adadaki stg euro dolar ile satılan herşey TL'ye dönsün yada bizde STG ödenelim.

Avatar
mahan ekmekci arca 2018-08-29 11:11:59

Kontak kapatma eylemi kararı elbirliği isteyen bir durum ve bu ülke için artık bireysel çabaların gelip geçtiği bir süreçteyiz gönlüm isterdiki saati çalışma saatlerini baz alarak ayrlansın muhtemelen gelmek isteyen ve çalışanlar olacaktır

banner5

banner31