07 Mayıs 2020 Perşembe 15:42
7184 Okunma
Korona değil iftira virüsü!

Bahar SANCAR-

Kuzey Kıbrıs’a gemi ile Türkiye’den gelen kombay şoförleri kamuoyunda büyük tepkilere neden olmuştu. İki kişinin koronavirüs şüphesi ile geri gönderildi haberlerinin çıkmasının ardından toplumda büyük infiale neden olan olayla ilgili Gündem Kıbrıs, ilgili kişilere ulaştı ve olayı bir de şoförlerden dinledi

KAMUDA MESAİ BİTTİĞİ İÇİN TÜRKİYE’YE GİTMELERİ TAVSİYE EDİLDİ
Çiftçiler Birliği’nin kendilerine ulaştırılan talebi üzerine adaya gelmek için resmi başvurularını yaptıklarını ve izinlerin çıkmasının ardından adaya gelmek için bilet aldıklarını söyleyen Kombay şoförleri Bülent Aksel ve Mehmet Şahan, kendi isimlerinin ilgili makamlar ve konsoloslukta olduğunu iddia etti. Ancak Aksel ve Şahan Kuzey Kıbrıs’a geldiklerinde büyük bir şok yaşadı. Limanda yetkililerin kendilerine listede isimlerinin olmadığını söylediklerini ve bürokraside yaşanan bir karışıklık yüzünden mağdur olduklarını belirten Aksel ve Şahan, olayın yaşandığı sırada kamu kurumlarının mesaisi bittiği için yetkililerin kendilerine Türkiye’ye geri dönerek resmi işlemlerini yapmalarını tavsiye edildiğini iddia etti.

KORONAVİRÜS İFTİRASI ATTILAR, TEST BİLE YAPMADILAR
Kendilerine Kuzey Kıbrıs’ta sahip çıkılmadığını söyleyen Aksel ve Şahan, kendilerinde koronavirüs virüs çıktığı iftirası ile rencide edildiğini ve yalan haber yapıldığını söyledi. Limanda kendilerine herhangi bir test uygulanmadığını belirten Aksel ve Şahan, maddi ve manevi olarak mağduriyet yaşadıklarını iddia etti. 72 saat gemide bekletildiklerini iddia eden Aksel ve Şahan, büyük bir mağduriyet yaşadıklarını söyleyerek, yetkililerden yardım istedi ve sorumlu kişilerin cezalandırılmasını istediklerini söylediler.

Son Güncelleme: 07.05.2020 17:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERALP 2020-05-07 19:58:37

TATAR TATAR TATAR .BUNLARI GETIRIN UCAKLARI INDIRIN KORONA YOK.BIZ GUNEYE ISE GIDERSEKMI KORONA VAR.SEN BEKLE SECIMLER YAKINDIR

Misafir Avatar
Nedim 2020-05-09 17:16:05 @ERALP

Çok doğru dedin be gardaş..Çok bekler o istediği oycukları..Sanki vatandaş da oy verecek başka birini bulamadıydı..Ulan 100 tane oyum olsa bir tanesini bu konuşma özürlüye vermem vAllahi..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ali 2020-05-07 20:02:32

Adada gombaycı değil hiç bişey galmadı tembellikte üstümüze yokdur

Avatar
Hüseyin Becer 2020-05-07 17:06:48

Bu ülkede büyük bir hassasiyet oluşmuştur. Olaganüstü günlerden geçiyoruz. Bu nedenle herkes Bakanlar kurulunun verdiği karara uyacaktır. Önce sağlık ondan sonra iş.

Misafir Avatar
Şaşkın 2020-05-07 20:15:10 @Hüseyin Becer

" Bu nedenle herkes Bakanlar kurulunun verdiği karara uyacaktır." derken kimi kastedersiz. Kararı alan da uygulamayan da ayni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Korona 2020-05-07 18:31:44 @Hüseyin Becer

Aynen haklısın güzel kardeşim ama bu kişileri adaya iş için çağırıp mağdur etmeye hakları yok. Bu kişilere test vs yapılmamış neye dayanarak Türkiye'ye gönderiyorlar? Yazık günah değil mi bu insanlara?

Beğenmedim! (0)
Avatar
kibris 2020-05-07 17:20:01

adada kombayci mi galmadi ne izin verirler

Misafir Avatar
Salih 2020-05-09 17:10:43 @kibris

E galmadı da onun için bu adamları getirtmek istediler be gardaş..Geçen gün bu konuyla ilgili Başkan Kelle'nin televizyonda programı vardı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ARANDEZ GURANDEZ 2020-05-07 17:35:07 @kibris

Yok kalmadi yegenim. Hepimiz memur olduk.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet Ali aksel 2020-05-07 18:42:16

Sağlığın önde olduğunu bizde biliyoruz ama herkes şu mübarek günde kimse keyfi üzere sağlığını tehlikeye atıp hiçbir yere gitmez rizkinin pesinde ama bu rezilliği de birilerinin görmesi lazım o gemide 72sati azının orucuyla geçiren biride benim babam oradaki yaşananları kimse yasamayinca anlamaz.

Avatar
Gerçekler 2020-05-07 19:41:29

Kıbrıs para bilir yoksa havanı alın be guzum zenci rumcuk olsaydın ozaman bak işte durum çok ciddi boing jet sana tahsis edilirdi yani

Misafir Avatar
Macit 2020-05-09 17:12:37 @Gerçekler

Ma türkçe konuştun be arkadaş yoksa afrikaca..Ne demek istedin anlaşılmaz gerçekten..Yoksa ilkokuldan terkmisin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kıbrıslı 2020-05-07 20:47:56

Adamları işçileri madır ettiniz yazıklar olsun ne suçu var garibanların ve yetmez gibi iftira attınız sorumlular cezasını ceksin

Avatar
Hüseyin Becer 2020-05-07 20:12:00

Türkiyede alınan tedbir kararları Kıbrıstan çok daha katı. Ülkeye göre tedbirler değişiyor. Şu an kıbrısa izinsiz kimse giremiyor. İzinliler de karantina süresini geçirecek. Ondan sonra adaya girecek.