16 Mart 2020 Pazartesi 12:14
27854 Okunma
Koronadan kaçış

Ülkemizde korona virüs görülmesinin ve devlet tarafından ciddi tedbirlerin alınmasının ardından, KKTC’de öğrenci olan ve ikamet eden kişiler adayı terk etmeye devam ediyor.


Girne Liman’da izdihama neden olan yolcuların uzun kuyruklar oluşturması dikkatlerden kaçmazken, 1 metre kuralına kimsenin uymadığı dikkat çekiyor.


Liman’da görevli kişilerden birisi yaptığı açıklamada “Gemiler gelecek ve bağlanacak dendi. İşimize geldik ancak hiçbir önlem veya koruma tedbiri almadan bize çalışın diyorlar. Bu nasıl virüs tedbiri anlamadım” dedi.


Diğer bir liman görevlisi ise yaptığı açıklamada “Limanda sadece polis görev yapmıyor. Girne Liman Başkanlığı, gümrük ve liman işçilerinin hepsi risk altında. Kişisel tedbirler hariç devlet tarafından alınan hiçbir tedbir veya önlem yok. İş bitince nasıl eve gideceğimi düşünüyorum. 14 gün burada yatıp kalkmayı düşünür oldum” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ek 2020-03-16 17:14:13

Bir sıktır git ya bitirmişler kıbrısi

Avatar
kktcc 2020-03-16 17:30:49

biz olmasak açsınız aççç nefesiniz kokarrrrrr okadar paranız var malınız var ama 1 tane düzgün işiniz yok hastaneniz bile yok siizn insanınızın umursamazlığından avrupai stil takılıyorusnuz ama pislik kanınıza işlemiş ama suçluyu öğrencide görüyorsunuz siz bir kendi pisliğinizi temizleyemiyorsunuz daha.

Avatar
İnanç 2020-03-16 17:46:18

‘’Karakartal’’ denen tip diğer ülkelerden üniversiteli ve çalışanlar olmasa para nerden gelecek . Anca bildiğiniz yan gelip yatmak ve 13 maaş almak!!! Çok seviyoruz sanki burayı. Bu arada KKTC burası. Kıbrıs Cumhuriyeti değil bildiğim kadarıyla. Kendi gençleriniz çalışsın o zaman. Buradan İngiltere veya Türkiye’ye giden öğrenciniz yok mu? İnsan ol azıcık!!!!

Misafir Avatar
gufiye cevap 2020-03-18 14:43:57 @İnanç

gufimisin nesin bi siktir git sende

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Gufi 2020-03-16 18:00:08 @İnanç

Gidişiniz olsunda dönüşünüz olmazsın AMİN. Eskı kıbrısı ozledık bee az nüfus ohhh be gaçın gaçın

Beğenmedim! (7)
Avatar
Karakartal 2020-03-16 14:01:32

Gidin gelmeyin Allah aşkina... bitirdiniz be kibrisi

Misafir Avatar
ahmet 2020-03-16 14:37:11 @Karakartal

sen zaten bitiktin bunu yeni farkettin, zavallı rum...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
S.A 2020-03-16 14:24:17 @Karakartal

Öğrenci olmasa Kıbrıs zaten bitik neyden bahsediyorsun sen

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ertaç 2020-03-16 13:55:54

Evlerinize girip hiç çıkmayın,esas risk bu yapılandır

Avatar
Mert Türkaslan 2020-03-16 17:02:04

Ağlamayın be gardaş... Türkiye'den ve Türkiye Türk'lerinden nefret eden ve bizleri aşağılık, kültürsüz gören rum ve ingiliz aşığı Kibrisliler siz size yetersiniz nasılsa... Bi de ingiliz efendilerinize hizmet eden pakistan ve bangladeş köleler var onlar nasılsa Türkiye Türk'lerinden daha asil ve kültürlü... Yiyin birbirinizi... Allah'ın tokadı yok. Biz de canı gönülden diyoruz ki "YES BE ANNEM"...

Avatar
O. Z 2020-03-16 13:40:00

Dünyanın her yerinde var türkiyede son rakam 18 oldu sakin olsa ve herkez bulunduğu yerde kalsa daha mantıklı sadece Kıbrıs’ta yok virüs heryerde var

Misafir Avatar
Gg 2020-03-16 13:45:23 @O. Z

Bunu anlamak meziyettir zaten. Herkesin panik yapmadan bulundugu yerde kendini karantinaya almasi hastalik durumunda saglik bakanligi ile iletisime gecip kimseyle muhattap olmamasi gerekiyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Gg 2020-03-16 13:45:21 @O. Z

Bunu anlamak meziyettir zaten. Herkesin panik yapmadan bulundugu yerde kendini karantinaya almasi hastalik durumunda saglik bakanligi ile iletisime gecip kimseyle muhattap olmamasi gerekiyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
lol 2020-03-16 13:31:56 @O. Z

doğal seleksiyon budur

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş55 2020-03-16 16:57:15

Çıkın çıkın gelin türkiyeye,durmanin anlamı kalmadı artık,her taraf kapalı zaten.en iyisi herkes ülkesine dönsün.