15 Mart 2020 Pazar 18:59
7972 Okunma
Koronavirüs tespit edilen KKTC vatandaşları Londra’dan gelmiş

Sağlık Bakanlığı, Koronavirüs vakası tespit edilen 2 KKTC vatandaşının Londra Havaalanı’ndan Larnaka’ya oradan KKTC’ye geldiklerini belirtti.

KKTC’de son olarak tespit edilen 2 KKTC vatandaşı vakanın seyahat geçmişinin incelendiğini bildiren Bakanlık, “Bir kişinin 03.03.2020 tarihinde , diğer kişinin de 04.03.2020 tarihinde  saat 15.35’de W94461 uçuş nolu Londra Luton Havaalanı’ndan kalkan uçaklarla  Larnaka’ya bir gün arayla geldikleri tespit edilmiştir.” Açıklamasını yaptı.

Aynı uçaklarda yolcu olarak bulunmuş, bu süreç içerisinde yüksek ateş ,nefes darlığı ve öksürük gibi şikayetleri olan Kıbrıslı Türk yolcular ve tatil amaçlı KKTC’ye geçen yabancı uyruklu kişilerin 1102 numaralı KKTC Sağlık Bakanlığı ihbar hattına ulaşması gerektiğini vurgulayan Sağlık Bakanlığı, “Bu süre içerisinde evde karantinada kalarak karantina kurallarını uygulamaları önemle rica olunur” açıklamasını yaptı.

Son Güncelleme: 15.03.2020 20:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatma Baysal 2020-03-15 19:40:37

Önemle !!!!!! Rica etmeyeksinizzzz.Emredeceksiniz

Misafir Avatar
Ramadan 2020-03-16 02:09:19 @Fatma Baysal

Hangi zamandayık. Emredemez...fakat onları bulup yasalara kurallara göre karantinaya alır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandas 2020-03-15 21:10:21

3 ve 4 nde kktc kara sınır kapısindan giren Kktc vatandaslarinin giris cikis kayitlari incelendiginde bulunur.Bu bu kadar zor mu da rica eder.Muhaceret giris cikislarinda mevcut.

Misafir Avatar
Aynen Dostum 2020-03-16 02:03:08 @Vatandas

Aynen.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kamil 2020-03-15 20:15:45

Bu adamlar 11 gün aramizdami gezdi yani

Misafir Avatar
Aynen 2020-03-16 02:04:39 @Kamil

Başbakan dedi ya biz rumlardan önce gördk ve tedbir aldık...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kamil 2020-03-15 20:16:15

Bu adamlar 11 gün aramizdami gezdi yani

Misafir Avatar
Aynen 2020-03-16 02:06:27 @Kamil

Nerden geldiğine bakılmaksızın KARANTİNA...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-03-15 23:13:21 @Kamil

İngiltereden gelen sevgili akrabalarımıza... ya gelmeyin, gelecekseniz de 14 gün karantinada kalın.. duyarlı olun.. hem kendiniz hem de yakınlarınız için.. Hiç mi vicdanınız yok..(elini kolunu sallaya sallaya gezenler için)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-03-15 23:08:59 @Kamil

Beceriksizsiniz. Denetim sıfır. Kuzenlerim Larnaka havalimanından annemi ziyarete geldi. İngiltereden... bir hafta önce adaya geldiler. Hiçbiryere çıkmamaları gerekirken, o kapı, bu kapı gezerler. Hani denetim.. Nerde karantina.. hikaye okumayın...

Beğenmedim! (0)