18 Mayıs 2020 Pazartesi 14:57
17281 Okunma
Kundak şüphelisi tutuklandı

Tepebaşı-Akdeniz köyleri arasında bugün 11.00 sıralarında arasında mangal yakısıyla ormanı yakmaya çalışan bir kişi tutuklandı. Yoldan geçen duyarlı bir vatandaşın gördüğü yangın büyümeden söndürüldü.

Polis Basın Subayı’nın açıklamasına göre, Y.S. (E-30) adlı kişi “ekin ve büyümekte olan bitkileri ateşe vermeye teşebbüs”ten tutuklandı.


Olay bugün 11.00 sıralarında meydana geldi. Y.S. kullanımındaki araçla Tepebaşı ile Akdeniz köylerinin 4 ve 5’nci kilometreleri arasındaki yolda seyrederken, henüz tespit edilemeyen sebepten dolayı arabasındaki mangal yakısını ateşledikten sonra ormanı yakmak maksadıyla yolun güney kısmına atıp olay yerinden ayrıldı. 


Olay yerinden geçen duyarlı bir vatandaşın ateşi görmesi üzerine, yangın büyümeden söndürüldü. Olayın polisin bilgisine gelmesi üzerine yürütülen soruşturmada ise Y.S. tutuklandı.

Son Güncelleme: 18.05.2020 15:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-05-18 15:18:48

omur boyu hapis..taammuden adam oldurmekten beterdir yaptigi..

Avatar
Magusalı 2020-05-18 15:44:29

Devlet devletliğini göstersin tüm malvarlığına el konsun. Bir daha hayır etmesin. İbret bir de ceza verilsin. Tam ceza olmalı.

Avatar
little man 2020-05-18 16:10:24

o yakıyı g...tüne koyup yacacan bakalım yanarmı yanmazmı

Avatar
vatandaş 2020-05-18 16:09:47

önce güzelce dövecen sonrada ömür boyu yaktığı yerleri geri yeşillendirme cezası verecen.

Misafir Avatar
Hakan 2020-05-18 21:20:34 @vatandaş

Hayır be gardaş öyle değil..Önce güzelce bir dövecen ondan sonra da güzelce sikecen...Sonra da ne isterse yap!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ow 2020-05-18 16:35:14

ömür boyu hapis, idam. sağlık sorunuydu, psikolojik sorunluydu falan filan yok. direkt idam.. etrafına ateş çemberi örüp yakın onu.! Bu adamı savunacak avukat da varsa ülkece cehenneme kadar yolumuz var demektir.

Avatar
Çok şüpheli 2020-05-18 19:00:10

Bütün memleketin aynı anda yakılması tek başına birkaç serserinin işi değil, büyük çaplı bir plan. Umarım hırsızlıktan tutuklanan birileri gündemi değiştirmek için her yeri yaktırmıyor. Tutuklanan adamın telefon kayıtları incelenecek herhalde

Avatar
cellat 2020-05-18 16:41:52

Her gün bir yerini yakacaksın. küçük küçük keserek. döner gibi bu gibi yaratıkların.

Avatar
... 2020-05-18 18:10:20

Birkaç gün önce ortaya çıkan hırsızlık olayları ve gündemi değiştirmek gerekliliği !!!