03 Aralık 2019 Salı 21:44
Kuzey Tarık’a çirkin saldırı!

Alsancak bölgesinde bir barda, "istek şarkı çalmadığı" gerekçesi ile sahnede saldırıya uğrayan ünlü sanatçı Kuzey Tarık'ın ağzına dört dikiş atıldı.

Önceki gün gerçekleşen skandal olay, sanat camiasında büyük şok etkisi yarattı.

Ülkede görmeye alışkın olmadığımız olay, Cafe de Artistes'te meydana geldi.

Haber Kıbrıs Haber Merkezi’nin elde ettiği bilgiye göre Kuzey Tarık'ın, geçtiğimiz Cuma akşamı yardımcı sanatçı olarak yer aldığı sahnede "Hangi şarkının çalınacağına ben karar vermiyorum" dediği, Naim Tilkioğlu isimli müşterinin de buna sinirlendiği öğrenildi.

Kuzey Tarık ve Naim Tilkioğlu arasında tartışmanın devam etmesinin ardından, şiddet olayı da beraberinde geldi.

Haber Kıbrıs’ın öğrendiği bilgiye göre Kuzey Tarık ve mekan işletmecisinin Naim Tilkioğlu isimli vatandaştan şikayetçi olduğu öğrenildi.

Polisin, Kuzey Tarık'a dört dikiş atılan olayın ardından herhangi bir tutuklama ya da dava süreci başlatıp- başlatmadığı ise henüz bilinmiyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gatriye 2019-12-03 22:07:36

Kesin kırodur

Misafir Avatar
Destur 2019-12-03 22:16:47 @Gatriye

Gatriye; başladınız gene provokasyonlara. Gir feyisboka da gör kimdir da boşa sallama toplumu kışkırtasın. Meşhur laftır " O bokusa sen da sillargasın"

Beğenmedim! (2)
Avatar
Arodezli. 2019-12-04 11:46:45

Kıro degil KEKOdur

Avatar
kıbrıslı 2019-12-04 09:51:41

Destur burası özgür ve medeni bir ülkeysa isteyen istediğini söyler.Kıro demek kaba insan demektir,bilmeyebilirsin ayıp değil öğren

Misafir Avatar
Destur 2019-12-04 11:08:08 @kıbrıslı

Kıbrıslı, kendine Kıbrıslı diyerek büyük bir grubu kapsıyorsun. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Sen da öyle. Ucuz herif davranışı sergiliyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
:) 2019-12-04 10:38:34

KIRO DEMEK KIRMANÇİ ( KÜRT ) DEMEKTİR BİLMİYORSAN OĞREN ... SALAK . KİMİN NE DEMEK İSTEDİĞİ BELLİ SIÇIP SIVAYIP ÜSTÜNE DE TÜY DİKME

Avatar
Misafir 2019-12-04 11:51:33

Alsancak.ta belediye de calisan bu medeniyet yoksunu 8ckiyi agziyla icemeyen yabani, hatay dan gelen bir işçi olsaydi simdiye asilmiş gömülüyordu, bu dağdan inen hayvan ise bugun mesaide belediye de aksam tarik.i nasil dovdugunu anlatir. Yasasin kakatece adaleti.

Misafir Avatar
Ali çula 2019-12-04 17:11:13 @Misafir

vidio yu kesdiler öncesinde vuran çocuğun yanına gitti ve yanagını sıkdı sen benim kim olduğumu bilmen heralde dedi bunu da yaptı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ali çula 2019-12-04 17:08:39 @Misafir

Bak ey insan , olay günü yan masada oturuyordum ve bu darp eden kişi de benim hiçbirşeyim olmaz ki savunayım . Sanatcı aşırı derece de tahrik etti hemde aşırı , sen ne demek yau bir şarkı istendi senden da deycen yıl 2020 keyfim isterse çalarım buna rağmen adamlar sana bişey demesin sonra şarkı söylerken o masaya sürekli bakarak kafa sallan ve gıcık giden ayrıca deycen ki bunların hesabı benden paraları da yokdur belki da ben ödeyim . Bu laf mı ? bu vuran çocuk haklı deil mi şimdi ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ali cula 2019-12-04 16:58:32 @Misafir

videodan izledik. adama yandan ve habersiz vurmus. bunun ne gibi bir hakli sebebi olabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ali çula 2019-12-04 15:33:49 @Misafir

Olayı bilmeden etmeden gonuşun madem götün yersa ver bana açık adresini hem adını soy adını da ben seni belediyenin önünde nasıl s.. cümle alem görür.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş 2019-12-04 11:10:00

Bu davarlar içmeyide yemeğide bilmez insanım diye ortalıkta gezer zibil gereksiz bir halta balta sap olmaz efendi adam adam gibi içer saygılı kimseye alkol aldığını belli etmeden gider evine hayatta en büyük kabadaylık efendilik kimse saygıdan sevgiden asla kaybetmez kaybeden kötülükten pislikten kaybetmiştir afrikadaki insanlar gibi aç olsaydınız bugün biraz insanlıktan nasibinizi alırdınız bu arsızlık yüzsüzlüğünüz bolluktan rahatlıktan batıyor ondan yazıklar olsun sözün bittiği yer

banner5

banner31