banner40
18 Ekim 2018 Perşembe 09:29
Lapta'da akıl almaz tecavüz!

Lapta’da Alayköy’deki olayın bir benzeri meydana geldi. Baba, yine 17 yaşındaki bir kız çocuğuna tecavüz ettiği gerekçesiyle tutuklandı.

Ancak bu kız çocuğu babasının yanı sıra dayısının da babası ile birlik olup kendisine tecavüz ettiğini söyledi.

17 yaşındaki çocuk, dayısının küçük yaştan beri kendisine tecavüz ettiğini, geçen yıldan beridir de babasının taciz ve tecavüze başladığına dair beyan verince polis devreye girdi.

Sapık baba ve dayı bugün Girne’de mahkeme huzuruna çıkarılacak.

banner22
Son Güncelleme: 18.10.2018 10:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ER 2018-10-18 09:50:29

peygamber efendimiz bir hadisinde şöyle demiştir ''gün gelecek anneler kız kardeşler ve çocuklar kendi namusunu çocuklarından ve babalarından korumaya başlayacaktır'' işte o gün bu günler kıyamet alameti.

Misafir Avatar
cansu 2018-10-18 15:44:37 @ER

peygamberin evlendiği yaşa karışmam ama siz de biliyorsunuzi türkiyenin doğusundaki çocuk gelin gerçeğini.konuyu çok farklı bir yere getirdiniz zaten

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
MUMIN 2018-10-18 15:19:41 @ER

17 yaşındaydı peygamber nickli arkadaşım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
peygamber 2018-10-18 14:46:03 @ER

muhammed evlendiğinde ayşe kaç yaşında idi. 11 mi12 mi?

Beğenmedim! (5)
Avatar
dervis 2018-10-18 13:40:54

bir toplumun davranislarinda bu kadar cok ariza cikiyorsa o topluma genel olarak dusuk ahlakli, ilkel, barbar, vahsi diyenilirmiyiz..deriz..
bunca yillik varolus mucadelesinde rauf'un bizi getirdigi nokta bu.. kopek besleyin demisti ama bunlar kopegin de irzina gecebilir..

Avatar
kktc gerçekleri 2018-10-18 12:01:42

Peygamberin ve diğer peygamberler yüzünden oluyor ne oluyorsa zaten! Ne kadar az din, o kadar az problem!!

Misafir Avatar
nnn'ye 2018-10-18 16:26:02 @kktc gerçekleri

bunu yapanlar camiden cikmiyor ama

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nnn 2018-10-18 14:20:56 @kktc gerçekleri

gerizekalı bebe... cahilliği inanmamak olarak bilmeye devam et sen... neye inannırsan inan bize ne, ama inanana da karışma ... içinde Allah korkusu olmayan sen ve bu gibi köpekler her haltı eder

Beğenmedim! (4)
Avatar
m.kemal 2018-10-18 17:04:33

Hemen islama sataşan ahmaklar papazların tecavüz ettiği çocuk sayısı 6bini geçmiş, boş konuşmayın yiyorsa bu insanları asın bitti

Avatar