04 Haziran 2019 Salı 23:20
Lefkoşa'da arasta bölgesinde kavga!

Bu akşam saat 20:15 sıralarında Lefkoşa'da arasta bölgesinde henüz tespit edilemeyen nedenden dolayı iki grup arasında çıkan kavga sonucu 3 kişi vücutlarının muhtelif yerlerinden hafif şekilde yaralandı.

Olayda yaralanan şahısların Lefkoşa Dr Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi'nde tedavileri sürüyor.

Kavgaya karışan şahısların tespiti yönünde soruşturma devam etmektedir.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sinem 2019-06-05 01:11:48

Olayın t.c lilerle ne alakası var bunlar Kıbrıslıda olabilir veya 3.ülke vatandaşı da olabilir ön yargılarınızın canı cehenneme

Misafir Avatar
DIRBA 2019-06-06 12:28:42 @Sinem

olabilir olabilir olabilir her olayın altına bunu yazarsınız aq birgün da olsun artık da aha be oldu deylim nalet olsun artık

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-06-05 08:55:37

TC/KKTC ile alakası yok .Herkes yargıya/polise güvenmediği için kenki kanununu kendi yazmaya çalışıyor.Sonrada kavgasız -kurşunlamasız gün geçmiyor.

Avatar
kuzey 2019-06-05 11:13:39

bu tc ve kktc ayrımı yapan gerizekalı insanlar sizin yüzünüzden insanlar birbirine düşman oldu ne.kadar.meraklisiniz ayrım yapmaya ama nedense " gezip dolaştığınız insanlar hep tc vatandaşı " amaç nedir bizi bize.kirdirtmak mi yoksa ayrım yapınca para ödülü falan mi veriyorlar cahil bi toplumsunuz gelişmediniz gelişmiyorsunuz gelismeyeceksiniz....

Avatar