31 Mayıs 2019 Cuma 16:25
Lefkoşalı 9 ay hapis yatacak

(Kamalı Haber) - Lefkoşa’da faaliyet gösteren bir meyhaneyi yüksek sesle müzik çaldıkları gerekçesiyle av tüfeği ile basan zanlı Akın Lefkoşalı tutuklanarak dün mahkeme huzuruna çıkarıldı. Akın Lefkoşalı, 07 Şubat 2018 tarihinde saat 23.50 raddelerinde Yenişehir’de faaliyet gösteren bir meyhanede yüksek sesle müzik çalındığı gerekçesi ile, müziğin kısılması hususunda meyhane görevlilerini uyarmak maksadı ile tasarrufunda bulundurduğu adına kayıtlı av tüfeğini ikametgahından alıp meyhaneye giderek “Kanunsuz Ateşli Silah taşıyıp” tasarrufunda bulundurmuştu.

Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Fadıl Aksun, Kıdemli Yargıç Alev Ulunay Hüdaverdi ve Yargıç Temay Sağer huzurunda gerçekleşen dünkü duruşmada sanık aleyhine mahkeme heyetinin oy birliği ile verdiği kararı Yargıç Temay Sağer açıkladı. Sağer, kanunsuz ateşli silah suçlarının ciddi çekilde tehdit yarattığına vurgu yaptı. Sağer, bu tür suçları işleyenlere karşı caydırıcı ve ibret verici cezalar verilmesi gerektiğine değindi. Sağer, sanığın gecenin geç saatlerinde bir mekana giderek, korkutmak amacıyla silah taşımasını aleyhine değerlendirdiklerini belirtti. Sanığın lehine ve aleyhine olan tüm hususlara değinen Sağer, sanığa 9 ay hapis cezası verdiklerini ve üç yıl boyunca ateşli silah tasarruf etmekten men ettiklerini açıkladı.   

banner22
Son Güncelleme: 31.05.2019 16:27
Anahtar Kelimeler:
Lefkoşalı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hilmi 2019-05-31 16:43:12

Yasal olmayan bir şekilde aşırı müzik yapılıyor memlektte. Çevre Dairesi, Kaymakamlık, Zabıta, ve Polis vatandaş şikayet ettiğinde müdahale etmezsa aha böyle olur. Bu adam şimdi suçlu mudur? Bizim da başımıza geldi nere başvurduysak sonuç alamadık. 60db. yi geçmeycek müzik sesi! Hade çevre dairesi kontrol et ceza kes, Polis topla hoparlörleri. Kaymakamlık iznini iptal et! Kime söylen!! Banana da yaşarık!! nolacak bannana!!

Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 17:44:53

Konu şahsı tanımıyorum. Belli ki çileden çıkmış ve bu suçu işlemiştir. Ne yazık ki bu şekilde rahatsızlık yapan çok yer vardır. Gazimagusada yasaya aykırı müzik çalınan yerlerin başında GKK bağlı Gülseren plaj gazinosu da vardır.

Misafir Avatar
sadA 2019-05-31 23:51:37 @Hüseyin Becer

ŞAHSI AZDA OLSA TANIYORUM EFENDİ BİRİ ADAMI DELİRTMİŞLER POLİS GÜRÜLTÜ ŞİKAYETLERİN 3 - 4. ŞİKAYETLERİ BEKLİYOR HEMEN GELMİYOR SONUCLAR ORTADA YAZIK....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 17:59:36

Yaz boyunca yıllardır haftada üç defa düğün yapılıyor. Hoparlörler sonuna kadar açık. Ben tüfek ile gitmedim. Usulünde söyledik olmadı. Düşünün ki ülkenin huzur ve güvenini sağlayan GKK tesisinde bunlar yapılıyor.

Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 18:53:04

Bu haberi yaparken olayın bütününü yazmıyorsunuz. Bu şahsı bu suçu işlemeye götüren sebepler nelerdir. Suç teşkil ediyormuşsun. O konuda ne yapılmıştır.

Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 18:10:20

Çevre dairesine sesleniyorum. Bu belirttiğim işyeri hangi sınıfa giriyor. Kaç defa denetlediniz. Hiç.

Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 18:28:54

Hoparlörleri denize doğru çevirin söyledik o da olmadı.inadına apartmanlara va konutlara doğru çevriliyor. Bir gün astsubaya söyledim. Biz karışmıyoruz. Düğün sahibi müziği getiriyor. İstedikleri gibi yaparlar. Şikayetçiyseniz onları şikayet ediniz.

Avatar
Hüseyin Becer 2019-05-31 17:48:22

Ben bu konuda başta GKK, polis, çevre Dairesi, belediye ve kaymakamlığa yazı yazdım. Bu konuda tedbir alacaklarını belirttiler. Bilakis bir hafta sonra müziğin sesi daha da açılmıştı.

Avatar
HüseyinBecer 2019-05-31 18:13:11

Çevre Dairesi müdürü bana ne söyledi biliyormusunuz. Burası tamamen izinsiz ve kanunsuzdur. Biz müdahale edemiyoruz. Çünkü askeridir. Ben olsam onbusmana giderdim. Ayıptır. GKK ombusmana şikayet edeceksiniz.

banner5

banner31