banner40
09 Kasım 2018 Cuma 11:13
Mağusa'da cinsel saldırı!

Gamze PİR BAYKUR

Mağusa'da bir lisede öğretmen olarak görev yapan H.H.D, 16 yaşındaki kız öğrencisine cinsel saldırıda bulunduğu iddiasıyla tutuklandı. Geçtiğimiz hafta sonu meydana geldiği iddia edilen olay müşteki kız ile annesinin polise giderek şikayetçi olması üzerine ortaya çıktı. Dün polise yapılan şikayet üzerine tutuklanan zanlı H.H.D “Cinsel saldırı” suçlamasıyla az önce Mağusa Kaza Mahkemesine çıkarıldı. Zanlı aleyhine 3 günlük tutukluluk süresi temin edildi.

banner22
Anahtar Kelimeler:
MağusaCinsel Saldırı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ccc 2018-11-09 14:37:10

adamın resmini ne koyarsınız hemen... her suçlanan suçlu mu? ya iftira ise... sizin gibi gazetecilere zoksunlar

Avatar
Kemal 2018-11-09 16:34:17

Bunlar geçen oya gerçekleşen soygunda da resim kullandılar sonra suçsuz olduğu anlaşılan kızın hayatı altüst oldu her kapı yüzüne kapandı işini kaybetti. Haberclik yaparlarken dikkat etmezler astılar kestiler hükmü verdiler. Şerefsizler

Misafir Avatar
nnn 2018-11-09 17:31:37 @Kemal

şerefsizin önde gideni bunlar... suçu sabitlenmeyen herkesin suzsuç olduğunu bitürlü idrak edemezler... geçen de aynı bedduayı etmiştim ''inşAllah kendi ailelerinden birinin hatta kendi başlarına böyle bir olay gelir ve resmedilirler suçları sabitlenmeden'' de anlaş şerefsiz köpekler

Beğenmedim! (0)
Avatar
M.D. 2018-11-09 16:36:07

Bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen. Bu iftiradır asılsız suçlama. Kızın kim olduğunu bilmeden konuşmaın.

Avatar
Kemal 2018-11-09 11:25:54

Öğretmen ler sendikası başkanı işini yapmaya başlasın başkalarının işine burun sokmaktan kendi işlerini yapmaz oldular . Öğretmenlik çok zor ve kutsal bir meslektir sendika içindeki bu adileri bulsun ve başkalarının işinekarışmasın

Avatar
anonim 2018-11-09 12:01:30

geleni gideni almaya devam edin ülkeye

Misafir Avatar
nnn 2018-11-09 14:35:56 @anonim

hani beyinsiz cahil bebeler varya sen de onlardansın belli... nerde ne laf edeceğini bilmeyen öküz seni... ne alakası var ülkeye her geleni almayla... şerefsiz hayvan laf olsun diye konuş sen...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mk 2018-11-09 12:22:01 @anonim

mk öğretmenide türkiyeden değil mi mk anonim eşşeği seni üstünde TC vatandaşımı yazar resimde anlayamadım ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sahin yilmaz 2018-11-09 14:42:19

Ogretmenler hadi greve

Avatar
Dilek 2018-11-09 20:32:36

Maalesef kıbrısta cinsel davalarda yargısız infaz yapılıyor. Cezaevinde suçsuz yatan kaç kişi var.

Avatar
Ayse 2018-11-09 20:37:23

Cinsel suçları kapsayan ceza kanunu yetersiz. Elinizin tersi ile çarptınız ve farkında değilsiniz. Birde sizi şikayet ettiler mi yandınız. Ömrünüzü o bakımsız ceza evinde geçirmeye hazır olun yasalar yeniden düzenlenmeli ceza fiili açıklamalı yoksa öç alır gibi verilen cezalara maruz kalırsınız.

banner5

banner31