banner40
12 Aralık 2018 Çarşamba 19:32
Mağusa'da emirnameye hayır toplantısı başladı

Kıbrıs Türk İnşaat Müteahhitleri Birliği, Gazimağusa, İskele, Yeniboğaziçi Geçiş Süreci Emirnamesi ile ilgili bugün toplantı düzenliyor.

"Doğayı ve Geleceğimizi Katleden Emirnameye Hayır! İmar Planı İçin Hep Beraber Elele" toplantısı saat 17.30’da Mağusa Rauf Raif Denktaş Kongresi Merkezi'nde başladı.

banner41
Yoğun katılımın olduğu toplantının açılış konuşmasını İnşaat Mütahhitleri Birliği Başkanı Cafer Gürcafer yaptı

Kıbrıs Türk İnşaat Müteahhitleri Birliği Başkanı Cafer Gürcafer, Mağusa-Yeniboğaziçi-İskele Emirnamesi'yle ilgili bir basın toplantısı düzenledi. Sektör bileşenlerinin yoğun katılım gösterdiği ve salonun hınca hınç dolduğu toplantıda salı günü için eylem açıklaması çıktı.

Gürcafer: "Sn. Bakan’ın sosyal medyadan açıklamalarını gördük; geri adım atmayacaklarmış. Biz de geri adım atmayacağız. Salı günü için çok büyük bir eylem planlıyoruz. Hükümete mesajım 5 gününüz var, bu 5 gün içinde sizi akıl yoluna davet ediyorum, eğer 5 günün sonunda uzlaşı sağlanmazsa bütün halkla, sivil toplum örgütleri olarak, bütün köyler olarak Lefkoşa’dayız".

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VATANDAŞ 2018-12-12 20:42:00

Doğayı katleden emirnamemi , yoksa sizin gibi doymak bilmeyen müteahhitler mi? Neyin eylemi, bina yapmadığınız dağ. Dere, göl, sahil KALMADI, İNSAF ARTIK. SİZ KÖR YİYİCİLER YALNIZ BAŞINIZA YAPARSINIZ EYLEMİNİZİ

Misafir Avatar
nnn 2018-12-13 09:55:53 @VATANDAŞ

senin o derelere devlet yani siyasiler hem de teşvik vererek artık ne çıkarları varsaydı İZİN verdiler, kaç yıl önceki selde de o otele 2,3 milyon ödeül verdiler.. emirname siyasilerin rant için çıkardığı ülkeyi düşünmediği bişeydir. emirname ile yönetilen girnenin durumuna bak.. Allah bilir sen girnede 25 senedir emirname olduğunun da farkında değilsin... kaçak yapı varsa yıksın devlet ama maalesef o derelere göllere dediğin yapılar hep ruhsatlı ve o ruhsatları vermeyi red eden memura ''hade be amet çöz bu adamını işini...'' diye baskı ile izin çıkartan siyasiler...

Beğenmedim! (0)
Avatar
YALANNNN 2018-12-13 14:15:31

NOLDU İKİ AY VİLLACIK SATAMADINIZ DİYE SARI YELEK Mİ GİYECENİZ . İNŞALLAH ENTARİ GİYERSİNİZ

Avatar
Karpazli 2018-12-12 21:53:36

Biz de magduruz bu emirnamelerden. Bizim hakkimizu da koruyun. Biz de bu ulke vatandasuyuz.

Avatar
Vatandaş 2 2018-12-12 22:41:23

Doğayı korumak için yapıldı. Siz cebinizi doldurma peşindesiniz. Girne nin hali meydanda. Zamanında önlem alına girne böyle olmazdı. Adamlar mağusa için doğrusunu yaptı.

Avatar
Hasmagusali 2018-12-12 21:35:55

VATANDAS kardes, sen de eyleme davetlisin kardes. Bu sefer sosyal medya kahramanlari kazanmayacak. HALK kazanacak. Sn. Bakan baybars ve en buyuk destekcisi sn. Bakan ozersaya duyurulur. Hodri meydan

Misafir Avatar
alkan 2018-12-13 21:03:47 @Hasmagusali

Cehenneme kadar yolun var vre gulicik....hamma humma kesilecek diye şimdi götünüz dil etti....

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kktc 2018-12-12 21:44:40

Sn Gurcafer. BUTUN EMIRNAMELER kalksin. 2006 da bogaz emirnamesinden 12 yildir magduruz.

Avatar
Hasmagusali 2018-12-12 22:06:01

Memnuniyetle karpazli kardes, ANCA BERABER, KANCA BERABER. Sn. Gurcafer'e duyurulur.

Avatar
Sabir 2018-12-12 22:23:44

Tomalara servis yaptir sn bakan. GELIYORUZ. sali gunu ordayiz sn. Bakanim.

banner5

banner31