12 Mayıs 2020 Salı 12:56
5745 Okunma
Mail Order yöntemi ile yaklaşık 215 bin TL sahtekarlıkla temin ettikleri iddia ediliyor

Büyükkonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu, Halil Sennaroğlu ve Ahmet Barış Sağlamer "Sahte belge düzenleme, tedavüle sürme, başkasının kimligine bürünme ve sahtekarlıkla para temini" suçlaması ile bugün Mağusa Kaza Mahkemesi'nde yargıç karşısına çıkarıldı. Zanlılar hakkında 2 gün tutukluluk süresi temin edildi.

Polis mahkemede zanlıların Şenkay Trading ltd isimli iş yerinde işletmeye tahsisli pos cihazları ile yurt dışında bulunan şahıslara ait kredi kartı bilgilerini yetkisiz olarak kullanmak sureti ile Mail Order yöntemi ve internet bankacılığı yolu ile 214 bin 230 TL para çekildiğini açıkladı.

Son Güncelleme: 12.05.2020 13:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-05-12 17:38:18

sahtekarligi ve hiriszligi milliyetcilik ile maskelemek moda oldu

Avatar
E.t 2020-05-12 14:04:36

Garagoz.....

Misafir Avatar
A.Beceren 2020-05-12 20:53:38 @E.t

Hem de ne garagöz pislik herif..Tipini si....minin maymunu..İnşAllah bunu içeride iyice becerirler de aklı başına gelir sahtekarın..Haram olsun o çaldıkları yeyip yuttukları....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kktc 2020-05-12 16:52:38

Problem yok yarın cumhurbaşkanı olarak başımıza seçilir

Avatar
E.t 2020-05-12 14:04:02

Iste buyuk milliyetci...

Avatar
Gibri 2020-05-12 15:28:42

UBP MYK ihraç var mı !

Misafir Avatar
nicosia 2020-05-12 18:45:39 @Gibri

Gibri Ahmet seni meserya ovasında s..... hala havlıyorsun...

Beğenmedim! (6)
Avatar
KIBRISLI 2020-05-12 13:23:52

bırakın gidip Afrika gazetesini taşlasın belki affedilir :))

Misafir Avatar
GALİ 2020-05-12 21:15:43 @KIBRISLI

Ulan amınolu anacın çok alıp verdi bu işleri iyi bilirsiniz

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Dikomolu 2020-05-12 20:48:42 @KIBRISLI

Ulan be "dikmen" sen ananı mı taşlayacan,günah değilmi kadıncağıza..O alır sana verir ne var bunda...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
dikmen 2020-05-12 18:47:23 @KIBRISLI

Bundan sonra rum vakıflarından fonlanan kim varsa taşlanacak...

Beğenmedim! (7)
Avatar
Gibri 2020-05-12 19:20:29

Ben da seni nicosia . Sen havlamaycan bönürecen malı yeyinca . Ganimetci hırsız .

Avatar
Kktc 2020-05-12 16:52:11

Problem yok yarın cumhurbaşkanı olarak başımıza seçilir