banner40
22 Ocak 2018 Pazartesi 22:26
Meclis çatısına çıkan eylemciler gözaltında

Lefkoşa'da bu sabah gerek Afrika Gazetesi'ne yapılan linç girişimi gerekse Cumhuriyet Meclisi binası üzerine çıkılarak bayrak açılması olaylarıyla ilgili tutuklamalar başladı.

Aldığımız bilgilere göre, Cumhuriyet Meclisi binası çatısına çıkarak bayrak açan iki eylemci akşam saatlerinde polis tarafından göz altına alındı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dağbaşı 2018-01-22 22:48:45

kıbrısın dağ başı olmadığını birileri bunlara içerde anlatsın. da bir daha yapamasınlar.

Avatar
ali 2018-01-23 00:05:42

hem gavur dersiniz hem ALmanya ,Hollanda, işveç İngiltere Amerika kapıların da vize Almak için çırpınırsınız. tırlarda saklanır iltica etmek için yalvarırsınz... boşun değil ,size bütün dünya vize uyguluyor...... ATATÜRK ne demiş 'geldiğiniz gibi gidersiniz' ...

Misafir Avatar
KIBRISLI 2018-01-24 21:36:54 @ali

İnşAllah o günlerida göreceyik...

Beğenmedim! (1)
Avatar
el turko 2018-01-22 22:53:04

türkler istilacı diyen zihniyett ceza görcekmiii ?? kıbrıs türklerindir osmanlıdan beri rumların degill

Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 06:36:36 @el turko

senin osmanli dedigin adayi ingilize kiraladi, ataturkde lozanda ingiltereye satti. bilgisiz ahmak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KIBRISLI 2018-01-24 21:36:06 @el turko

onun için bizi ingilize sattıydınız terbiyesizler? bir ülkenin askerini polisini parasını politikasını kontrol edersa başka bir ülke işgal etmiş sayılır bence bunu kafanıza sokun çünkü 44 sene oldu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HARUN 2018-01-22 22:55:44

ALLAH TÜRKÜ KORUSUNN 1974 UNUTAMAM RUMLARIN OYUNUNA GELMEYİNN İSLAM ORDUSU MUHAMMEDSİN SAV ORDUSU TÜRKLER GELİYORR

Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 06:37:14 @HARUN

hade be gaco oyani. :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
puhu 2018-01-23 01:56:03

@El turko.. senin osmanlıcığın adayı ingilizlere PARA karşılığı SATTI.

Misafir Avatar
Arif sağ 2018-01-25 11:53:58 @puhu

Ederinizin cok uzerine satmis haklisiniz.Cihana hukmetmis bir nesil sizin gibi parazitlerin dilinede dustuya yaziklar olsun size. Rauf Denktaş ı Alparslan Türkeş i hak etmemissiniz. Zaten sonrasindada bir bok olmamis sizden sizi gevsek akdeniz insanl

Beğenmedim! (5)
Avatar
hasan 2018-01-23 00:01:03

böyle voyvodalıklarla türk milleti masa başında herşeyini kaybeder.. niye tırlarda saklanarak Hollanda ,İngiltere, v.s Avrupa ülkelerine iltica etmek istersiniz? niye Hollanda ALAMANYA DA BORUNUZ ÖTMEZ,? çıkın bakalım ingiltereye meydasn da ve kırın dökün.. anında sınır dışı edilirsiniz.. GİDİN SAVAŞIN suriye yakın ... VOYVODALAR..dünya size gülüyor kınıyor..

Avatar
selçuk 2018-01-22 23:01:38

dama çıkan arkadaşları tebrik ediyorum. buranın yerleşik halkınna da bir çift lafım var. Ya milli meselelerde adam gibi ülkesini savunsunlar. ya da bu asalaklar anavatanları İngiltereye siktir olsun gitsinler.

Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 06:38:48 @selçuk

senda ananin vatanina sikdir ol git, alamanyadaki teyzene de hataydan mektup yazarsin artik. barra gacoli.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KIBRISLI 2018-01-24 21:39:35 @selçuk

sen kimi kimin toprağından govduğunu zaneden a cahil! dama çıkan eğitimsiz insan müsveddelerida geldikleri yere gitsinler ahırda zaneddiler gendilerini heralde. geldiniz sözde kurtardınız ayağına kene gibi yapıştınız adaya hayvan gibi ürediniz bizden fazla oldunuz lanet olsun size bu hakkı verenlere!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hassan 2018-01-23 04:28:25

dünya bunlara yabanidirler diye artık vize vermez. Evcilleşmeleri da imkansızdır .

banner5

banner31