25 Haziran 2019 Salı 14:25
Meclis'te gerginlik!

UBP ve YDP milletvekilleri ise bu sözün geri alınmasını istedi. Kürsüye gelen YDP Milletvekili, Erhan Arıklı, Özgürgün'e sahip çıkarak, "Hainlik damgasını senin anlına yapıştırıyorum" diyerek Manavoğlu'na yüklendi.

Meclis Başkanı Teberrüken Uluçay ise, "hainlik" kelimesinin iki vekil tarafından da geri alınmasını istedi.

Arıklı, Manavoğlu'na, "Ağzından çıkanı kulağın duysun" dedi.

Meclis’te yasama döneminin son toplantısı gecikmeli başladı. Saat 10.00’da toplanacağı söylenen Meclis, 12.30’da bir araya geldi. CTP Milletvekili Biray Hamzaoğulları, yerinden söz alarak Meclis’in gecikmeli toplanmasını eleştirdi, “4’lü koalisyon hükümeti döneminde Saat 11.00’de Meclis açıldığı için şikayet ediyorlardı. Saat 12.30 oldu daha açılmadı. Ben, Karpaz’dan geliyorum. 1 Ekim’de daha erken açılmasını talep ediyorum” dedi. Bu sırada Meclis’te sesler yükseldi, vekiller arasında kısa süreli tartışma yaşandı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Meclis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-06-25 14:46:34

Mannavoğlu hainlik derken; milleti soyanın korunmaya çalışılmasının hainlik manasına denk olduğunu kadtetmekti. Aynı görüşteyim. Ruma hav hav deyip ev sahibini yiyen(soyan) köpeklere tamam demek de hainliktir elbet.

Avatar
Doğru Söz 2019-06-25 14:40:01

Arıklı HP yi isteyemez. Sebebi ise HP'nin vatandaşlıklar konusunu sorma gir hanı olmaktan çıkarma gayreti. YDP nin amacı adada Kıbrıslı azınlığı bitirmek. Bunun için vana sonuna kadar açık olmalı.

Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-06-25 16:43:18

Vatan hainliği sözüne takıp gündemi değiştirmeye çalışıyorsunuz. Bu şahsı artık ister oylayın ister oylamayın kurtaramazsınız. Kıbrıs türkü herşeyin farkında. Siz seçilenler eğer bizim sesimizseniz, konu şahsın dokunulmazlığını derhal görüşürsünüz.

Avatar
KıbrısTürkünün Sesi 2019-06-25 16:38:08

Ortada milletvekilliğe yakışmayan bir şahsın usülsüzlükleri için milletvekilliğinin dokunulmazlık oylaması gündemi var ve bunu kıbrıs türkü tatilden önce istiyor. Takılmışsınız

Avatar
Doğru Söz 2019-06-25 14:35:36

Söylemiştim. UBP hakikatı ile Kudret Özersay'in söylemleri aykırı diye. Dolayısı ile bunların koalisyonu doğanın tabiatına aykırı ve normal değil diye.

Avatar
Lauren_Powlett 2019-06-26 10:26:58

Evinizden her gün birkaç saat çevrimiçi çalışabilmek için Googlela günlük 700 $ - 900 ABD doları kazanmaya başlayın. Haftalık olarak düzenli ödeme alın. İhtiyacınız olan tek şey bir bilgisayar, internet bağlantısı ve biraz boş zaman. Her şey doğruydu ve hayatımı tamamen değiştirdi. Daha fazla burada

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Kıbrıslı 2019-06-27 15:31:27

Taşı gediğine goyunca yılanlar nasılda vinilemeye başladı..
Dokunulmazlıklar tamamen galksın. Yargı yolunuz açılsın. Dosyalarda mahgeme köşelerinde beklemekden esgimesin. Görelim o zaman kim vatan haini kim değil. Hade hodri meydan. Varmı bronzonuz??

Avatar
Kıbrıslı 2019-06-27 15:34:57

Taşı gediğine goyunca yılanlar nasılda vinilemeye başladı..
Dokunulmazlıklar tamamen galksın. Yargı yolunuz açılsın. Dosyalarda mahgeme köşelerinde beklemekden esgimesin. Görelim o zaman kim vatan haini kim değil. Hade hodri meydan. Varmı bronzonuz??

banner5

banner31