08 Ocak 2020 Çarşamba 13:27
12790 Okunma
Merkezi Cezaevinde 15 Mahkum uyuşturucu partisi düzenledi!

Merkezi Cezaevinde bazı mahkumların 5 Ocak 2020 gecesi, uyuşturucu partisi düzenlediği öğrenildi. Uyuşturucu içeren ot ve maddeler kullandıkları tespit edilen 15 kadar mahkumun görevli gardiyanlar tarafından,  tespit edilerek düzenlenen operasyon sonrasında yakalandıkları ileri sürüldü.

Hak Sen Başkanı İzzet Türkmen tarafından da doğrulanan olay sonrasında, Uyuşturucu parti düzenleyen mahkumların ifadeleri alınırken, kullanamadıkları otların ve uyuşturucu maddelerin emare olarak alındığı ileri sürüldü. Kameralar tarafından tespit edilen uyuşturucu partisi sonrasında, olayın Narkotik polisinin bilgisine getirilmediği ve olayın kapatılması yönüne gidildiği iddia ediliyor.

Hak Sen Başkanı İzzet Türkmen, cezaevinde uyuşturucu partisi düzenlediğini doğrularken, yaptığı açıklamada, evet maalesef olay doğrudur. Bu durum kameralar tarafından da tespit edilmiştir. O gece görevli gardiyan arkadaşlarım tarafından mahkumların kullandıklarının dışında kullanamadıkları bir miktar ot da emare olarak alındı. Cezaevi yönetiminden bu konuda ne yapılacağı konusunda bilgi istedik.

Olayın kapatılması durumunda gerekli tepkiyi göstereceğimizi de ilettik dedi.

Anahtar Kelimeler:
Merkezi Cezaevi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-01-08 15:02:39

cezaevi yonetimi olayi ortbas etmeye calismis belli. cunku uyusturucunun iceriye girmesi skandal..daha bilmedigimiz neler var acaba..

Misafir Avatar
Eski Ubp'li 2020-01-09 09:53:48 @dervis

Tatar hükümetinin cezaevi işte..Ganayaklılar,bir cezaevini bile idare edemiyorlar...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yusuf bayraktar 2020-01-08 18:58:14

Ben o cezaevinde 11 sene yattım bu güne kadar görmediğim pislik ve yolsuzluk kalmadı anlatmak isterdim ama dinleyen yok o uyuşturucu ve telefonları ne mahkum nede mahkum yakınlarının içeri sokması imkansız bu kadarını söyleyim gerisini siz getirin..

Avatar
Gardiyan 2020-01-08 18:21:15

Oyleyse gardiyanlar birseyi ya paylasamadilar ya da bazilari memnun kalmadi ki sizdirdilar

Avatar
BAYKUS 2020-01-08 15:11:39

BE GARDİYANLAR SOKAR BUNU ZATEN KUSLAAR SİZİİ

Avatar
Merdan merdan 2020-01-08 16:24:49

Gardiyanlar sokar zaten kadinlar kogusuna erkek amirler babasinin ciftligi gibi girer cikar

Avatar
Züleyha 2020-01-08 14:15:38

Hani derler ya Sevgisiz aile ortamlarında büyüyen çocuklar sorunlarıyla başedebilmek adına madde kullanımına başlarlar..Buna inanmayanlardanım.Benim için aşırı alkol tüketen,dudaklarından sigara eksilmeyen kişiler de ayni kategori içindedirler.Bazısının LEGAL,bazısının İLLEGAL oluşu hiçbirini masumlaştırmaz.
Bir uyuşturucu bağımlısının yerinin hapishane olmadığının bilincine varmadığımız sürece bunların kullanımının yer ve zamanının da olmadığını bileceğiz.
“Kahve içmediğimde başım ağrıyor”diyen nicelerine tanık olurken,bunlara bağımlı olan kimliklerin buna ihtiyaç hissettiğinde neler neler yaptığına da tanık olmuşumdur!

Avatar
Vatandaş 2020-01-09 06:58:50

Böylesi olayları ne zaman duymadık ki... maalesef üzülerek söylüyorum bu olay tam bir ay önce oldu ama kokusu şimdi çıktı belli. Bu olayı yapanlar ve yapmayanlar cezaevi müdürü tarafından bir ay ailesiyle telefonda haberleşememe ve özel görüş izinlerini ellerinden almasıyla sonuçlandı. Şimdi sorulmaz mı cezaevi müdürüne sen bu maddeler içeriye girerken nerdeydin? Bu olayda her zaman olduğu gibi günahsız birini kurban seçmişlerdir olayı kapatmak için. Olan yine mahkuma oluyor.

Avatar
Fatal Error 404 2020-01-08 22:17:03

EN büyük torbacılar gardiyanlar hertürlü cihaz alet teknoloji onlardan gelir aklı basan olanlar war Drone la indiriyor açık koğuş bahçesine neyin kafası ? Jammer bile yok önüne gelen telefon kulllanır