10 Mart 2019 Pazar 10:47
Mustafa Serttaş yaşama veda etti

Toplum içinde “Tavuri” olarak bilinen Mustafa Serttaş, hayatını kaybetti.

Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Başhekimliği’nden yapılan açıklamada, 2 Mart’ta kalp durması (kardiak arrest)  nedeni ile  hastane yoğun bakımına alınan ve solunum destek ünitesine bağlanan Serttaş’ın, tüm çabalara  rağmen dün gece 23:15’te vefat ettiği belirtildi.

Açıklamada, ayrıca, Serttaş’a rahmet, yaslı ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilendi.

Son Güncelleme: 10.03.2019 15:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
xxxyy 2019-03-10 11:37:58

gebersin pezevenk mezarında dik otursun

Avatar
Derya Öksüzoğulları Düzdaban 2019-03-10 21:10:19

Rıfat cemal Düzdaban da aynı meslekdendir ama o dükyanda et keserken halkı kazıklar milletin hakkını yer etler taze deyip eski etleri halka satar belediyeden gizli mühürsüz et kesip hastalıklı hayvanları dükyan buzluğuna dizer birde bunlardan haberi yokmuş gibi namuslu gecinmeye calışır şerefsiz cıkarı oldumu da polis mùffettişlerinden müdürlerine kadar kara naylon icerisinde et pastırma rüşveti hızmeti sunar ki işi yapılsın kendi kendini de ağirdan sattsın elin namussuzu

Misafir Avatar
nnn 2019-03-11 11:28:00 @Derya Öksüzoğulları Düzdaban

nasıl yani? neyiniz olur r.c.düzdaban... neden böyle bir yazı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç Eser 2019-03-10 15:00:12

Allah rahmet eylesin.

Avatar
Mağdur 2019-03-10 22:48:14

Dünyada yaptığı dolandırıcılıkların, y alanların,hırsızlıkların cezasını burda çekmedi.Mağdurlar hakkını burada alamadı. Adalet bu konuda yerini bulmadı. Mağdurlardan biri de benim.Hakkımı helal etmiyorum.Ahirette iki elim iki yakasında olacak..

Avatar