banner40
21 Kasım 2018 Çarşamba 17:55
Naylon poşetler 1 Aralık'tan itibaren ücretli

Çevre Koruma Dairesi, 1 Aralık 2018 tarihinden itibaren market poşetlerinin ücretli olacağını duyurdu..

banner41

Yarın sabah tüm ilçelerde  belirlenen kavşaklarda ve market önlerinde konu ile bilgilendirici broşürler dağıtılacak. 

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-11-21 21:42:09

Vatandaş rumuzlu arkadaş senin gibi zihniyetler oldukça hayır etmeyiz.Futbol takımı gibi parti tutuyorsunuz.Kimse birşey yedi diye bir söz yok.Sadece hizmet istiyoruz.Kazık yemekten bıktık

Avatar
derviş 2018-11-21 18:19:42

gene para babalarını destekleyecek bir girişim... olan yine fakir fukaraya olacak...marketler haksız kazançları yetmezmiş gibi bir da poşet parasını da halkın ensesinden çıkaracaklar.ne yani, 150-200 liralık alışveriş yapacam, birda poşet parası??? vururum kafasına hepsini.

Avatar
insan 2018-11-21 18:55:30

alırsın evden kumaş poşet .......fakir fukaraya bir zarar olmacak amac çevre korumak

Avatar
Ertaç Eser 2018-11-21 20:13:21

Ne zaman hangi biçimde,hangi yerde avrupaya benzer bir şey yaptınız da şimdi avrupaya uyacaksınız.Birgünde bu halk için birşey yapın ,zengini zengin etmeye devam edersiniz.Gelmiş geçmiş en kötü hükümet,Allahım gene gelecek bu seçimler dört gözle kapıya gelmenizi bekleyeceğim

Misafir Avatar
vatandaş 2018-11-21 20:46:37 @Ertaç Eser

Bekle seçimleri da bir daha ubp gelsin. Hepimiz londrada bulaşık yıkarız o zaman akıllanırsın. Yemeyenler gelince kabullenemedin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Sertaç Eser 2018-11-21 20:15:06

Çevre için bu hükümet ne yaptı ki ?

Avatar
Doğru Söz 2018-11-21 20:16:13

Bereket versin Türkiye yaptı da taklit ettik. Yoksa yine yapmazdık. Dünyanın en pis ülkesiyiz. Rum tarafı pırıl pırıl. İmreniyorum. Medeniyet farkımız korkunç açıldı.
KKTC ye dolaşanlar negatif manadaki serbestlik ve başıboşluklar dışında ne buluyorlar anlamadım!

Avatar
Doğru Söz 2018-11-21 20:16:38

Bereket versin Türkiye yaptı da taklit ettik. Yoksa yine yapmazdık. Dünyanın en pis ülkesiyiz. Rum tarafı pırıl pırıl. İmreniyorum. Medeniyet farkımız korkunç açıldı.
KKTC ye dolaşanlar negatif manadaki serbestlik ve başıboşluklar dışında ne buluyorlar anlamadım!

Avatar
Doğru Söz 2018-11-21 20:25:52

Ey Çevre Dairesi ve Çalışma bakanlığı, akılınız kesmez ise Avrupalıları ve Rumlaı izleyin. Çevrelerini onlar nasıl temiz kılıyor. Albert Ainstain olmaya gerek yok "Taklit edin" yahu!

banner5

banner31