26 Nisan 2020 Pazar 09:32
9625 Okunma
Nazım Beratlı’dan Akıncı’ya Ağır Sözler: “Kara Cahil”

Dr. Nazım Beratlı bir kişinin Facebook gönderisinin altında Cumhurbaşkanı Akıncı’ya ‘kara cahil’ dedi.

Akıncı’nın Paskalya Yortusu’nun kutlayıp Ramazan ayını kutlamadığını iddia eden postun altına Beratlı, Akıncı’ya yönelik şu ifadeleri kullandı:

NAZIM BERATLI'NIN İFADELERİ ŞU ŞEKİLDE:

-Cumhur, beni dürtme be gardaş da şimdi bir kavga çıkarırım, sayfan berbat olur! Bunların kara cahil olduklarını, islamiyeti gericilik, bütün öteki dinleri de ilericilik zannettiklerini hade herkes bilmez, sen da bilmen?

-On sekiz yaşında ezberlediği beş tane sloganla seksenine gelmiş adamlar…

-Mübarek Ramazan, İslam alemine kutlu olsun” derse, gericilik olur zanneder… Ondandır… Öyle ezberledi…

-Yıl sonuna gelirken, Kadir Gecesi’ni de unutup, bir hafta sonra Christmas’ı da kutlayarak, evroppalı ve medeni olduğunu zannedecek; demedi demeyin… Her sene yaparlar…

Son Güncelleme: 26.04.2020 10:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-04-26 10:41:58

senin disin akinciyi kesmez cakma entel..

Misafir Avatar
Sanmıyorum 2020-04-26 22:25:30 @dervis

Eminim Nazım böyle bişey demedi..Bu iş gene Gündem Kıbrıs'ın saptırması ve provkatif yayınıdır,bakın göreceksiniz..Alışmadınızmı buna..Gündem Kıbrıs büyük bir olasılıkla ödeneklidir ve bu gibi haberleri yapar durur..Kesinlikle aldanıp da sağa sola çatmaya girmeyiniz be arkadaşlar...

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
çoban 2020-04-26 22:22:17 @dervis

yalan değil dediği ama

Beğenmedim! (1)
Avatar
yurttaş 2020-04-26 11:13:17

Bu sefer de ubp 'den aday olursun artık.....Bu gidişle dikkat et adını 'topaç ' yapmasınlar..

Misafir Avatar
Nacizane 2020-04-26 11:44:40 @yurttaş

Bu tiplere topaç denmez, fırıldak daha uygun olur.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Öz 2020-04-26 11:53:44

KÖGEF-DP-GAÜ ...
Nereden nereye!

Avatar
Boşverin 2020-04-26 13:49:57

Beratlıyı kaale almaya değmez

Avatar
Can 2020-04-26 15:03:21

Bilmeden görmeden sadece politik çamur atma maksatlı söylenen sözler aslında cahilliği dik alası. Hiç yakıştıramadım. Bazı arkadaşlarda olan bu Akıncı fobisini de anlamıyorum.

Avatar
Öfkeli 2020-04-26 13:20:11

Vok ayıp etti.Baziları gundemde kalmak icin malesef boyle sacmalayabiliyor

Avatar
Dickmenli 2020-04-26 11:50:38

Doğru söze ne demeli. Gara cahiller hemen başladı atmaya

Avatar
Akıncı düzgün adamdır 2020-04-26 13:48:44

Yusuf bey şovenizm virüsüne yakalanmışsınız.