22 Ocak 2020 Çarşamba 11:52
Niyazi Kızılyürek'ten Türkiye eleştirisi!
banner48

Ankara'nın politikaları sonucu Türkiye'den Ada'nın kuzeyine çok fazla nüfus yığıldığını savunan Kızılyürek, "Türkiye'den Kıbrıs'a giden nüfus fethedilmiş topraklara, kendinin saydığı topraklara gidiyor. Oradan Kıbrıslı Rumların kovulduğu da unutuluyor, orada Kıbrıslı Türklerin de yaşadığı unutuluyor. Burada bir yurt hakkı ihlali var" diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALİ 2020-01-22 12:31:09

doğru söylen diye aforoz edecekler seni şimdi, izle da gör

Misafir Avatar
.... 2020-01-23 09:19:12 @ALİ

Yorgo Niyazi

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Mal ali 2020-01-22 13:10:17 @ALİ

Güneyde kaç orijinal Rum var beyinsiz tayfa

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Mal ali 2020-01-22 13:10:16 @ALİ

Güneyde kaç orijinal Rum var beyinsiz tayfa

Beğenmedim! (10)
Avatar
Güllü Ziba 2020-01-22 13:03:49

Bravo sana Niyazi bey
Küfür etmeden , aşağılamadan doğruları söylediniz
Duyuyormuşsun Tatar bey ?

Avatar
Gibri 2020-01-22 12:45:42

Nazikce işgal var dedi .

Misafir Avatar
İşgal yoktur 2020-01-22 13:18:57 @Gibri

Güçlü ve cesur olan vardır

Beğenmedim! (13)
Avatar
:) 2020-01-22 13:52:50

TAM BİR RUM SÖYLEMİ BU NEDEN ŞAŞIRIYORSUNUZ , KİLİSE DE DİSİ DE AYNI CÜMLELERİ SARF EDİYOR İLK DEFA MI DUYDUNUZ

Avatar
Gibri 2020-01-22 20:08:38

Kıbrısta barış engelleemez , işgalciler out

Misafir Avatar
cvp 2020-02-12 08:56:52 @Gibri

bre gerizekalı barışı güney ister mi ki? senin gibi 3,5 uç beyinsiz, geçmişini unutan beyinsiz, larnakada 1,2 arkadaş edindin diye rum sevici olan beyinsiz... zaten savaş yok şuan, ama içiçe yaşayınca başta sen gibi beyinsizleri yönetip savaş çıkaranlar olacak unutma...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nmk 2020-02-12 08:54:34 @Gibri

gene gibriim saa, gene en beyinsizce yorum senden... dur bidaa gibriim saa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güllü Ziba 2020-01-22 19:28:30

Evet Rum tarafı da birçok kişiyi vatandaş etti
Kendi vatandaşından üç mislini yapmadı
Bizim gibi zorlu vatandaşlık da vermedi
Bunları inkar edemeyiz, biz burda kimliğimizi kaybetmiştik
YETER ARTIK

Avatar
Ekmek parası 2020-01-22 13:17:57

AP iyi para veriyor Niyazi nin cebine. Rum tarafı birçok yabancıyı vatandaş yaptı diyecek hali yok tabi.

Avatar
ali 2020-01-22 15:52:42

Okumuşa yada okunmuşa benzen be sör ama okumak cehaleti götürür (ki sende götürmemiş ) ama eşeklik bakidir sendeki gibi