30 Eylül 2017 Cumartesi 10:45
Nöbet değişimi sırasında beton zemine düştü
banner10

Mağusa Polis Genel Müdürlüğü’ne bağlı Kapalı Maraş Emniyet Karakolu’nda görevli polis memuru Ali Topuz, nöbet kulübesinin merdivenlerinden aşağı düşerek, ağır yaralandı.

Sabaha karşı saat 04.15 sıralarında meydana gelen olayda Topuz’un nöbet değişimi sırasında2.70 metre yükseklikteki basamaklardan inerken dengesini kaybederek düştüğü öğrenildi.

Vücudunun çeşitli yerlerinde meydana gelen kırıklar nedeni ile ağır yaralanan Topuz Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde yoğun bakım servisinden Yakın Doğu Üniversitesi hastanesine sevk edilerek ameliyeta alındığı bildirildi.

banner22
Son Güncelleme: 30.09.2017 16:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan mert 2017-10-01 11:29:29

O sabaha kadar uyumanın cezası yazan haywan. Çok adamısan açık yaz ismini de bi konuşalım kim uyur kim uyumaz. saygısız köpek

Avatar
Selçuk Topuz 2017-10-01 11:38:41

Magusalı sen nasıl bir terbiyesizsin be ! erkeksen o gadar adın soyadınla yorum yap oraya !

Avatar
Cem 2017-10-01 13:12:56

Arkadaşlar boşverin bizim nasıl görev yaptığımızı içinde olmayan bilemez....ancak başları sıkışınca aramasını bilirler...terbiyesizler...magusalı olamaz öyle yazan insan insansa..önce insanlık dersi alsın

Avatar
Magusalı 2017-09-30 17:34:46

İnsanların yaşamadığı bir yerde polisin ne işi var. Görev ve sorumluluğunda bir yer olmaması gerekiyor..neyin güvenliğini sağlıyorlar

Avatar
Mücahit Yanarateş 2017-09-30 23:02:55

Öncelikle Allahtan acil şifa diliyor.
Tüm üzüntü lü ailesi ve yakınlarına da sabır diler geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

Avatar
Magusali 2017-10-01 09:07:11

Sabaha kadar uyumanin cezasi

Avatar
Magusali 2017-10-01 09:07:42

Sabaha kadar uyumanin cezasi

Avatar
hasan basan 2017-10-01 12:24:22

isgal toptaklarini bekliyorlar haliyle harabe dusme da olacak gecmis olsun o bir emir kulu!

banner5

banner31