10 Mayıs 2019 Cuma 12:18
Öğrenciler zamlara isyan etti, rektör üzerlerine yürüdü!
banner44

Doğu Akdeniz Üniversitesi öğrencileri bugün rektörlük binasında toplanarak eğitim ücretlerine yapılan faiş zamları protesto etti.

banner41
Doğu Akdeniz Üniversitesi 'nin 2019-2020 öğretim yılında  enflasyon nedeni ile yeni kayıt yaptıracak öğrenciler için belirlediği %30 ve mevcut öğrencileri için %20 zam kararına öğrenciler tepki gösterdi.

GÜNDEMKIBRIS'a ulaşan bir vatandaş," Doğu Akdeniz Üniversitesi'nin yönetiminin aldığı zam kararı nedeniyle üniversite öğrencileri olarak rektörlük önünde toplanıp sıkıntımızı anlatmaya çalıştık. Yapılan sözleşmede maksimum %6-8 oranında zam yapılabileceğini bildirmişlerdi Fakat şuanda %20-30 oranında zam yapılacağı belirltildi. DAÜ öğrencileri olarak mağdur durumdayız ve birçoğumuzun aileleri bu ücreti ödeyebilecek durumda olmadığı için okulu bırakmak zorunda kalmakla karşı karşıyayız . Biz bu sıkıntımızı dile getirmek için DAÜ Rektörü PROF. DR. Necdet OLSAM 'la görüşmeye çalıştık fakat kendisi Doğu Akdeniz Üniversitesi Rektörü olarak sadece sıkıntısını anlatmaya çalışan arkadaşımıza şiddet eğiliminde bulundu. Okulun büyük oranda kontenjanını Türkiyeden gelen biz öğrenciler oluşturuyoruz. Bu ayıp kabul edilemez." ifadelerini kullandı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
ZamHaber
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2019-05-10 15:16:20

gelmeyin kardeşim okumaya gidin orada okuyun okul yokmu okumaya burada sürtmeye geliyorlar okul hariç her şey onlarda

Avatar
öğrenci 2019-05-10 15:41:56

öğrencinin halinden kim anlar ...tabi ki yine öğrenci

Avatar
Gibrisli 2019-05-10 17:22:22

Az bile artirildi. Tum eksikliklerine ragmen DAU KKTC nin en iyi universitesidir. Kalitesini artirmak icin fiyati hatta daha cok artirmasi lazim. Tabii, ayni zamanda iyi ogrencilere burslari da artirir. Memleket universite coplugune dondu, nerdeyse belesten diploma verecekler!. Son zamanlarda gelen ogrencilerin bircogunun, okumaya mi yoksa eglenceye veya calismaya mi geldikleri belli degil. Sirf ogrenci sayisiyla basari olculmez! Uzun vadede Kalite cok daha onemli, Necdet hocam devam.

Avatar
Cem 2019-05-10 17:38:50

Okul değil ticarethane. Bence Yök'ün Kıbrıs üniversitelerinin denkliğini kaldırmalıdır. Hiçbir şekilde T.C.'den öğrenciler geçmemelidir. Bu KKTC üniversitelerinin özgüveni nereden geliyor çok merak ediyorum. Eğitim sıfır, intihalli makaleleri dandik dergilerde yayınlayarak rütbe alan sözde öğretim görevlilerinin birbirini kolladığı bir kimin halini almıştır. Bizim verdigimiz paralarla bize daha iyi hizmet vermesi gereken okul (işletme) sahipleri yatırılan paraları metreslerle yemiştir. Artık buna son vermek gerek.

Avatar
Elif 2019-05-10 14:38:20

Acaba kaç tanesi gerçekten öğrenci? Tam da hükümetin düştüğü gün böyle bir eylem. Provakatörler sürüsü. Ben hayatımda görmedim bir rektöre bu kadar yaklaşıp konuşabilindiğini. İnanların iyi tavırlarını suistimal edip, yüzsüzlüğü ele alıp böyle kapısında eylem yapacaksınız ha! Edepsizler.

Avatar
Ökkeş 2019-05-10 16:12:16

Hoca daha sakin olmam lazım yaşında diplomanda seni sakin kılmaya yeter.okumaya gelenler bu adada öğrenci toplamının yüzde 30-35ini geçmez gerisi balon

Avatar