17 Mayıs 2019 Cuma 08:40
Oktay KKTC’ye geliyor
banner44

Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay,bugün Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne geliyor.

banner41
Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçiliği, Fuat Oktay’ın, Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı ve Evkaf işbirliğinde, Hala Sultan Cami avlusunda yapılacak iftar programına katılacağını bildirdi.

Akşam üzeri KKTC’ye gelmesi beklenen Oktay’ın, herhangi bir resmi temasta bulunmasının öngörülmediği belirtildi. (BRT)

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
:) 2019-05-17 09:19:00

haaaaaaaah aranan adamda geliyo :) tam ortaya cikti hukumet niye bozuldugu :)))

Avatar
Doğru Söz 2019-05-17 09:40:55

Tüm güzel islami değerlerin olduğu gibi Orucun da içine ettiniz! Siz orucu avanta ve zengin yemekler(rüşvet) vererek teşkilatlanılan bir oluşuma
döndürdünüz. Halbuki oruç, açlığı, fakirin sorununu anlayıp aça ve fakire yardım aracıdır. Bunu anlayıp yapamıyanın ve hele (maddi durumu iyi olduğu halde) bunun zıttı avanta yenek derdinde olanın ve orucu Laiklik karşıtı oluşumlar için araç edenin orucuna edeyim. Allah sizi bildiği gibi yapsın.

Avatar
Doğru Söz 2019-05-17 10:00:26

Türkiye'de işsizlik 14.7 %. İnsanlar belediye tanzim satış kuyruklarında 3-5 gıda maddesini birkaç TL ucuz alacak diye sahatlarca kuyrukta sürünecek, konkordate ve iflaslar alabildiğine artacak, TL her gün eriyecek, ülke iflasın eşiğinde vs. ama Reyis uçak filosu için 500 milyon EU lik ultra lüks uçak siparisi verecek, Külliye yetmedi dağ, göl ve deniz sayfiye yerleri yaptıracak, kendi ve adamları uçaklarla bir yerlerde iftar PROGRAMLARINA (teşkilatlanmalarına) katılacak... İslam böyle mi buyurur. Oruç tam da bu yaptıklarınızı, utanıp da yapmayasınız ve açlık çekene yardım edesiniz diye konmuştur. Orucun felsefesini yani ruhunu öldürdünüz. Orucun felsefesine & Ruhuba el fatiha!

Avatar
Doğru Söz 2019-05-17 13:20:26

Yanlış hatırlamaz isem at sırtında 90 km'den uzağa gidenler için oruç caiz değildi (6. yüzyıl). Şimdi insanlar 600-900 km uzağa Devlet imânlarını kullanarak iftara(pardon, düzeltiyorum: saltanatı güçlendirmek için propaganda yapmaya) gidiyor.
Allah böyle orucu böyle iftarı kabul eyler mi!

Avatar
cy 2019-05-17 16:21:37

yaşa be kardeşim ne yazdıysan dogruları yazdın

Avatar
e yuhhh 2019-05-17 18:33:49

oruç tuta tuta bi hal oldunuz ya ondan bilrisiniz oruç nedir!!!!!utanmazlar.. bilip bilmeden elli milyon yorum yaparsınız.Bu akşam Hala Sultan Camii açılışı var adam açılışa geliyor hem de iftara. ama öyle ya size göre birşeyin içinde din varsa hemen konu dini siyasete alet etmeye götürürsünüz.Bu ne düşmanlıktır anlamadım gitti. Ama sori bayram da geldi mi müslümandan çok kutlarsınız bayramı....

Avatar
Tc 2019-05-17 19:52:22

Doğru söz her şeye yorum yapıyorsun ama boş konuşuyorsun be gardaaaaaaaaaaaş! İşin gücün Türkiye düşmanlığı!!!! Akıllı olun azıcık akıllı!!!! NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!! ÇEKEMEYEN ANTEN TAKSIN

Avatar
Doğru Söz 2019-05-18 12:03:37

e yuhhh rumuzlu sahtekar yalancının ölüsünün körü. Fuat Oktay hala Sultan Camisinin açılışı için gelmiş. Bre sersem hiç senin Reyis varken başka biri açılış yapabilir mı? Bunun bile farkında olmayan bir zavallının sen. Senin gibilere acıyorum.

banner5

banner31