10 Nisan 2020 Cuma 14:46
5749 Okunma
Özersay: Gerekirse herkese eşit maaş ödeyebiliriz!

Başbakan Yardımcısı Özersay, maaş kesintilerine ilişkin olası ihtimalleri gündeme getirdi.

Özersay, Maliye bakanı Olgun Amcaoğlu'nun ne kadar para toplarsak okadar payaşacağız açıklamasına atıfta bulunarak önümüzdeki sürece göre 'gerekirse herkese eşit maaş paylaşımını' uygulayabiliriz. dedi.

Siyasiler olarak maaşlarmızdan yüzde 60'lara varan oranda kesintiye gittik belli bir süre düze çıkana kadar ne gerekiyorsa yapmak zorundayız dedi.

Kaynak : Kıbrıs Time

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DİCKMENLİ 2020-04-10 15:30:08

ne beceriksizsiniz. çalışanın cebine el atmaktan başka bir tedbir alamıyorsunuz. Bankaların mevduatlarına el koy zamanında rum tarafının yaptığı gibi, marketlere, TURKCELL, TELSİM gibi bu ortamda geliri artıranlara vergi artır, banka kredi faizlerini ve mevduat faizlerini dondur, daha sıralayım mı be beceriksizler

Misafir Avatar
bankadan 2020-04-10 15:31:38 @DİCKMENLİ

haklısın da bunlar zaman tanıdı isteyerek . banka hesaplarını boşaltmak için zaman tanıdılar bazılarına guzzum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç 2020-04-10 15:19:14

Bu kadar yardımlar yağarken sizin gözünüz hala halkın cebinde.

Misafir Avatar
Batandaş 2020-04-10 16:29:25 @Ertaç

Fedakarlık etmeden zor zamanların üstesinden gelemeyiz. Biraz mantıklı düşünün

Beğenmedim! (0)
Avatar
İMAM 2020-04-10 16:11:06

beceriksizler normal zamanda eşeği bağlasam idare eder maharet böyle zamanda liderlik etmektir. hiç vermeyin görün ne olacak o zaman bir dibe vursun bu toplum kalan sağlar gereğini yapar.

Avatar
Magusalı 2020-04-10 18:15:59

Kızılay yardımları içinde Kayseri pastırması ve sucuk da gelirdi. Pastırma ve sucukları komutanlar yerdi. Sabahları bir pastırmalı yumurta kokusu sarardı. Tabi komutanların evinden.

Avatar
Magusalı 2020-04-10 18:18:18

Sınıfımızda köy komutanının kızı vardı. Bize sabahları okulda tereyağlı ekmek ve süt verilirdi. Komutanın kızı Kayseri pastırmalı sandviç getirirdi çantasında. Hava atarak yerdi.

Avatar
Magusalı 2020-04-10 18:22:50

Göçmenler için soğuktan koruma maksadıyla uzun pardesüler gelmişti. Kabardin kumaştan. O yıllar moda idi. Yine bölük, takım komutanlarının şartında.

Avatar
Magusalı 2020-04-10 18:31:29

Muhtarlara. Gönderilen yardım paketleri içerisinde eksiltme yapılarak dağıtıldığı söyleniyor. Yani birileri yardım paketleri içinden çalıyor. Bunlar kulaktan kulağa dolaşıyor. Aç insanlara yine yardım gidemiyor.

Avatar
Magusalı 2020-04-10 18:51:23

Kudret bey, sizi takdir ettik. Ancak getirmeyin artık yeter. Bu kadar.