22 Haziran 2020 Pazartesi 14:20
3528 Okunma
Özersay: “Özel jetle gelenlerin bir kısmı Girne’de alışveriş yaptı, yemek yedi”

Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, “özel jet” ve “kabine değişimi” konularda muhalefetten gelen soruları yanıtladı.

Özel jetle gelen söz konusu yatırımcıların, Lapta’ya gittiklerine dair bir bulgu bulunmadığını belirterek, “geliş maksatları, Bakanlar Kurulu’na belirtilen maksattan farklı” dedi.

Söz konusu uçağın gelişine, Bakanlar Kurulu üyelerinin izin verdiğini söyleyen Özersay, “Bu olağandışı dönemde, hızlı hareket etmek için bu tür adımların atıldığını” ifade etti.

Özersay, “Yatırım maksatlı gelmeleri konusu belki Resmi Gazete’de yayımlanması daha doğru olurdu” diyerek, “Bilgimiz ve onayımız vardı ama geliş maksatlarının, bize söylenenden daha farklı bir hal adlığı polisin verdiği raporla ortaya çıktı” şeklinde konuştu.

Özersay, söz konusu özel jetle gelen kişilerin bir kısmının Girne’ye giderek alışveriş yaptığını, yemek yediğini, diğerlerinin ise Mağusa’ya gidip bir görüşme yaptığını söyledi.

Başbakan Ersin Tatar’ın, ilk anda PGM ile istişare edip ilk bilgilerin ne olduğunu araştırılmasını talep ettiğini belirten Özersay, “Bu konunun daha detaylı araştırılması ve bazı ifadelerin alınması gerekecek. Ama Başsavcılığın da dahil olacağı suç unsuruna dönüşmesi, hangisi gerekliyse yapılacak. Polisten bize gelen ön belge 2 sayfadır. Bazı açılardan, soruşturmanın açılması gerektiği aşikardır” şeklinde konuştu.

Polis raporunda, gümrük denetiminin olmadığının ortaya çıktığını, bunun neden yapılmadığının araştırıldığını belirten Özersay, “Bilgi verilmediği için mi? Belli bir saatin dışında olduğu için mi?” ifadelerini kullandı.

KIBRIS POSTASI

Anahtar Kelimeler:
Kudret Özersay
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halk 2020-06-22 16:58:16

hanı bunlar kımsesı ıle gorusmedı alem yaptılar gıttıler sımdı alıs verıs yaptılar magosada gorusme yaptılar bunlar kımlerı kandırırlar cok ayıp

Misafir Avatar
Yabba Dabba Doo 2020-06-22 18:23:42 @halk

Yabba Dabba Dooooooo............................Fred & Barney

Beğenmedim! (0)
Avatar
a 2020-06-22 14:39:42

geldiler gittiler siz daha niye geldiler diye araştırın. anında çıkış yasağı, uçuş hava yasağı girecektiniz da anca o zaman çözerdiniz

Misafir Avatar
Ben 2020-06-22 16:49:20 @a

Hayir HERSEYDEN ONCE saglik onlemleri alinmaliydi cunku konu halk sagligidir. Sen mi izin verdin ben mi izin verdim kavgasindan once saglik bakanligi ACILEN!! ONCE bu insanlarin kimlerle temas ettiklerini HEMEN arastirmaliydi, hepsi bulunup karantina altina alinmaliydi ve testleri yapilmaliydi izole edilip gozlenmeliydiler. Ama biz SOZUM ONA !! halkin sagligi icin bu kadar tantana yaratirken ASLINDA kimsenin de halk sagligini takmadigini cok guzel gostermistir bu olay. HEPSI DE SINIFTA KALDI YANI. Sonucta olay politik bir it dalasina dondu o kadar. Bunun daha ilerisini de malesef gorebilecek bir vizyona sahib degiliz . Kimse degil , hangi partiden olursa olsun. Tam bir fiyasko, utanc verici bir durum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2020-06-22 17:39:50

Lanet olsun senin da yüzüne gözüne Tatarın da yüzüne gözüne..Allah belanızı versin..Siz kimsiniz ki halkın sağlığıyla oynayacaksınız be pislikler...Bir an evvel istifa edip cehennem olu gidin başımızdan...

Avatar
Vatandaş 2020-06-22 18:01:35

Bakarmısın şaşarmısın o böylede şöylede geldi falanda gitti ama işte yatırımda kim kimin üstüne atar ne yapacak işin içinden çıkamayınca arada gaynatıp yuvalama hesabı bırakın be bu garagöz hacıvat oyunları hangi biriniz çıkarı menfaati için getittirdiniz mambayı lokmayı yediniz ondan sonra iş ele yüze bulaşınca Amman anam görmedim duymadım bilmiyorum kesinlikle millet bunu yermi bu kaçıncı fırıldaklık hadi hesabı yok

Misafir Avatar
Yabba Dabba Doo 2020-06-22 18:24:29 @Vatandaş

Yabba Dabba Dooooooo............................Fred & Barney

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gibri 2020-06-22 18:36:36

Üç da bayan Rus mühendis varmış 90- 60 - 90 , yani bizim hükumet Alayköye deki gece kuluplerine rakip mi oldu ,

Avatar
Garavollim 2020-06-22 18:03:52

Yemeler içmeler full olsun kayışlar yağlansın gerisi yalan dolan be kuzzum

Avatar
Kktc 2020-06-22 15:15:53

Ha 3 gün önce ha 3 gün sonra ne kadsr uzattınız zaten serbest artık neyin peşindesiniz ne fark eder ha 3 gün önce geldiler ha 3 gün sonra hiç problem yokmuş gibi uzattınız

Misafir Avatar
Ben 2020-06-22 16:44:39 @Kktc

Sorun o degil kardiss ayni birkac gun farki degil olay. Annamamissin. Ama sana anlatmaya da degmez. Bosveeer.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kıbrıslı 2020-06-22 23:46:08

Vatandaş arkadaşım gollifayı Üstel hamhum şorolop etti çıkdı birhayle yalan konuşdu suçu birine obirine ardı Lapta Belediye başkanını yalaanla suçladı sonrada hiçbir şey olmamış gibi cevaplandıramaycağı hiçbir soru yoktur dedi herşey otada siz bu vatandaşı apdal sanın alemin alıllısı sen be gerizekalı . Sen ve senin gibi birkaç kişi daha bu partiden gitmezsa ben UBP ye oy vermem .