19 Haziran 2020 Cuma 16:28
4322 Okunma
Özersay: “Sadece bir bakan değişikliğinden haberdardım”

Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, Çalışma Bakanlığı konusundaki kabine değişikliğinin önceden bilgisinde olmadığını belirtti.

Cumhurbaşkanlığı’ndaki toplantı öncesinde, TAK’ın sorusunu yanıtlayan Özersay, “Ben sadece bir bakanın değişeceğini biliyordum.  Belli ki Sayın başbakan bu sabah yaptığı değerlendirmeler sonucunda bu yönde bir karar vermiştir” dedi.

Son Güncelleme: 19.06.2020 16:33
Anahtar Kelimeler:
Kudret Özersay
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KKK 2020-06-19 16:56:33

Yapacaklarını hep Çavuşoğlu abisine soran sözde bir siyasi!

Misafir Avatar
Samimi 2020-06-20 08:35:09 @KKK

Koalisyondan çekileyimmi diye Çavuşoğlu abisine sordu ama onay alamadı garibim...Yaaa işte böyle Kıbrıs Türkü'nün iradesini,kişiliğini,kimliğini ipotek koyabilen ve ayaklar altına alabilen siyasilerimiz var memlekette...Ama yakındır;günü geldiğinde dansözlük yapamayacak ve hiçbişeyi abisine soramayacak artık...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Realist 2020-06-19 16:42:01

Gerçekten sesli güldüm :) Böyle zor zamanlarda bizi güldürdünüz ya,bu bile bir başarıdır :)

Avatar
vatandaş 2020-06-19 16:54:29

Sen sıfırı da tükettin be garagöz..üçün biri nasıl alınırmış seçimlerde göreceğiz..

Avatar
Negrodafdi 2020-06-20 08:01:03

Halkın Partisiymiş..Cehenneme kada yolunuz var..Bir daha asla ve asla bu koltukları göremeyeceksiniz,adınızdan bile bahsedilmeyecek..Abinize sorup iş yapamayacaksınız....Utanmazlar..

Misafir Avatar
Gumrici 2020-06-20 08:39:03 @Negrodafdi

Kudret Abi Partisi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tiyatro 2020-06-19 22:34:11

Zaten ikinci Bakan diye bir şey düşünülmedi. Ama Çaludanın da göynünü hoş tutsun diye "Ben önerdim ama veto edildi" hesabının üstüne yattı. Bilir işini.

Avatar
halk 2020-06-19 19:03:06

secım zamanı bu yapılanlardan sonra halk bu basdakılerı secer ıse demek kı hıcbır sey bılmezler

Avatar