27 Nisan 2019 Cumartesi 09:42
Özersay’dan hükümet açıklaması
banner44

Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, hükümet olarak icraat yapılacak duruma gelmeye çabaladıklarına vurgu yaparak "İcraat yapamazsak, koltukta çakılı değiliz gereğini yaparız" dedi.

banner41
 Özersay, maaş konusuna da değinerek sadece maaş ödemenin hükümet etmek olmadığını söyledi.

 Özersay, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:“Çıkış yolu arıyoruz, hiç kolay olmayacak, icraat yapabilecek hale gelmeye çaba harcıyoruz. Bize soruyorlar hükümetin geleceğini. Daha önce de söyledim, icraat yapmak içindir bu çabamız, icraat yapamaz hale gelirsek gereğini yaparız, koltuğa çakılı değiliz. Halkın yararına olan nedir ona bakarız, doğal olarak halk icraat bekliyor. Sadece maaş ödemek hükümet etmek demek değildir, icraat yapabilmemiz lazım, görebildiğim kadarıyla kimse daha farklı düşünmüyor”

banner22
Son Güncelleme: 27.04.2019 10:00
Anahtar Kelimeler:
Özersay
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-04-27 10:33:52

Kimse daha farklı düşünmüyorsa gerçek sorunu ve beklentinizi şöyleyin. Boş konuşmanın anlamı yok. Düşünmek, istemek ve yapabilmek aynı şeyler değil.

Avatar
Kktc 2019-04-27 11:23:06

Gozumuzden dustunuz sn. Ozersay ve aysegul hnm. Ikinizde hukukcu olmaniz bu hale getirdi sizi. Diger vekillerden memnunuz.

Avatar
Hasan takali 2019-04-27 21:11:30

Seçim öncesi siz değilmi Serdar Denktaş'a babanıza oğlunuza dağıtğınız arazilerin hesabını soracaktınz

Avatar
:) 2019-04-27 11:09:27

UBP ile Hukumet kurmam deyip, simdide istifa edip UBP ile hukumet kurarsaniz BARAJ ALTI KALIRSINIZ! Halki cok dusunuyorsunuz madem , bu UBP ile hukumet kurmayla olmaz. Halki dusunuyorsaniz daha cok calisip dogru isler yapmanizdir. Halk UBP hukumetini 40 sene gordu merak etmeyin.

Avatar
Yuttaş 2019-04-27 17:12:33

Şimdi bu söylemlerin arkası, ne yapalım çok uğraştık ama olmadı deyip da hükümeti bozmak.Allengirli işleri de hiç bilmezmiş.Halki aptal zannederler.Ubp ye da mesaj verir.Bir bakanlık daha ver da bozayım yoksa bozmam ha.Cumhurbaskanlığı seçimlerinde de destek sözü ver kırışalım.Türkiye versin biz da yeylim. statukocunun Allahı.

Avatar
Vatandaş 2019-04-27 20:16:48

Çooook iyi düşününüz SN özersay Olmadı böyle !!!!!!!!!!!

Avatar
Laptalı 2019-04-28 09:26:13

Hükümete geldiğiniz günden beri yaptığınız şey sadece zam yapmak bitti be bu hükümet daha neyi düşünürdünüz gelsin UBP toparlasın ortalığı yediniz bitirdiniz....

banner5

banner31