10 Ekim 2019 Perşembe 11:51
Özersay:"Hükümet etmekle ilgili bir taahhüt ortaya koyduk"

Başbakan Yardımcısı Kudret Özersay, Başbakan Ersin Tatar’ın Cumhurbaşkanlığı’na kendisi ile birlikte aday olması durumunda hükümetin bozulacağını ifade etti. 

Diyalog TV'de Aytuğ Türkkan’ın sorularını yanıtlayan Özersay, hükümet etmekle ilgili bir taahhüt ortaya koyduklarını ancak girilecek bir yarışın hükümet etmek ya da konan ilkelerin tersine hareket etmeyi gerektirmesi durumunda hükümetin devam etmemesinin daha hayırlı olacağını ifade etti.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Kudret Özersay
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-10-10 14:07:17

annem kofteler..neler da gorurumus ruyasinda..hade danset simdi ubp ile da gorelim..hepinizi toplasaniz akincinin yarisi etmezsiniz.

Misafir Avatar
Halk 2019-10-10 14:25:42 @dervis

Akıncı'nın bokuna bile gelmez bu maskaralar..

Beğenmedim! (1)
Avatar
paphos 2019-10-10 12:14:16

Vay guzum vayyy.

Avatar
Nacizane 2019-10-10 12:30:55

Ers bir kafa golü da sana atarsa gadı günah mı yazar...

Avatar
Realist 2019-10-10 12:54:52

Ne siz ne de Tatar rüyasında Cumhurbaşkanlığını görmesin.Siz siyasi kariyerinizi 'UBP denen bu ülkeye saymakla bitiremeyeceğim kötülük yapan parti' ile sözde ülke çıkarları için ortaklık yaptığınız anda bitirmiş bulunuyorsunuz!! Sayın tatar da sağdan soldan aldığı duyumlarla parti ve ülke yönetmeye çalışır (bu kendisinin açık oturumda verdiği beyandır). Cumhurbaşkanlığı mevkisine gelecek adam önce halkın güvenini kazanmalı ki bu her ikinizde maalesef yok!!! Tatar duyumlarla (5 duyu organıyla) ancak muhtar olabilir.!!!

Misafir Avatar
Egemen 2019-10-10 14:23:03 @Realist

Normal bir düzende olmuş olsaydık, ubp denen bu vatan haini partinin kapatılması ve mensuplarının da teker teker hakim karşısına çıkartılması sözkonusu olabilirdi..Ama sistemden yararlanarak adamlar bu devleti çaldık sonra çalıyorlar,kanını emdiler haddi hesabı yok...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mücahit 2019-10-10 14:13:03 @Realist

Bravo be gardaş yorumun eksikleri var ama fazlası yok..Tebrikler gerçekten..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dervis 2019-10-10 14:08:44 @Realist

super bir yorum..tam ve net acikladin olayi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç 2019-10-10 13:24:40

Mümkünse şu an hükümette olan birisi aday olmasın.Şu an bile faydanız yok.

Avatar
tc 2019-10-10 21:14:02

joker geldin papaz gidersin bu halk seni muhtarda yapmaz gec cumhurbaşkanlığını

banner5

banner31