09 Mayıs 2019 Perşembe 14:08
Özgürgün'den HP Açıklaması
banner44

İşte o açıklamadan satır başları:

"Özersay bitmiş durumda bir adam"

UBP tabanı Kudret Özersay'a karşı çok tepki içerisindedir.

UBP tabanı Özersay ve Partisine tepkilidir.

Koalisyon kuruluyor olsa bile UBP tabanındaki tepkisinden vazgeçmez.

banner41
Hükümet kurulsa bile bu sıkıntılar bitmez.

HP bir seçimde 3-4 vekile düşer...

Koalisyona neden koltuk değneği olunmalı, erken seçime gidilmeli.

Kudret Özersay için UBP ile hükümet kurmak nimettir. Bunun halka faydası olmaz.

Kendi ortaklarına bile siyasi oyun oynamıştır. Bunu UBP'ye de oynar.

UBP HP ile koalisyon kurmamalı, UBP yetkili kurulları bu kararı alırsa kurul kararlarına uyarız, mücadelemize devam ederiz.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Özgürgün
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-05-09 14:21:38

Senin hala daha konuşacak yüzünmü var? Ayıplar olsun.Konuşmasan da olurdu re...

Avatar
Yazıklar Olsun! 2019-05-09 17:11:18

Memlekette bu kadar sıkıntı yaşanırken Özersay'ın uydurma bahanelerle hükümetten ayrılması hem ülkede kaos yaratacak hem dem de koalisyon ortaklarını müşkül durumda bırakmıştır..En önemlesi kıbrıs türk halkına çok büyük kötülük yapmıştır.Bundan sora Kudretcik bizden bişay beklemesin..Yazıklar olsun...

Misafir Avatar
Vtndş 2019-05-09 17:38:56 @Yazıklar Olsun!

Belki da ortak cumhurbaşkanı adayı olacak umar. Ne bilin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
dervis 2019-05-09 14:23:37

yok yok..ozersay tam da size yakisir.

Avatar
Öz 2019-05-09 19:45:02

Demokratik ülkelerde başbakan olması gereken Özgürgün'ü ayak oyunları ile ekarte ettikten sonra, Erhürman'ı da eylemsiz başbakan yaptı. Şimdi de gözünü diktiği Cumhurbaşkanlığı için Serdar Denktaş'ı bitirmeye çalıştı.
Netice kendi kazdığı kuyuya düştü, Siyasi mevta oldu.

Avatar
Ali 2019-05-09 23:55:48

Senin suratında eşek derisi var herhalde, daha utanmadan çıkıp konuştuğuna göre. Yüzsüz

Avatar
Lulu 2019-05-09 15:17:41

Özersay hırsına yenildi acemi çırak siyasetçi

Misafir Avatar
Gerçek konuşan 2019-05-09 16:23:00 @Lulu

Keçi güldü koyuna desem yalan olur özgürgün çünkü sen faresin.. nifitsa...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Metin Tekin 2019-05-09 16:28:04

Tencere dibin kara,seninki benden kara iki parti ne güzelde birbirini tamamladı.Kolay gele.

Avatar
Hasan 2019-05-09 23:54:11

Evet, haklısın, bitmiş bir adam, ve bu hamlesi tamamen bitirdi onu. Ama en azından adam, sen adam bile değilsin rüşvetçi şerefsiz.

banner5

banner31