25 Haziran 2019 Salı 09:33
Özgürgün hakkındaki Başsavcılık raporu ortaya çıktı

UBP Milletvekili Hüseyin Özgürgün’ün aleyhindeki Başsavcılık raporu ortaya çıktı. 

Başsavcılık raporunda, Özgürgün’ün Türkiye İş Bankası hesabına, 2015-2017 yılları arasında 2 MİLYON 773 BİN 800 TL

252 BİN 525 DOLAR – 325 BİN 800 STERLİN – 242 BİN EURO  yatırdığı, bu miktarların tümünün “haksız olarak edinildiği” iddia ediliyor.

Rapora göre Özgürgün “43 ayrı davadan” itham edilirken “haksız mal edinme” suçlamaları, detaylarıyla resmi belgeye yansıdı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-06-25 09:58:02

utanmadan bir da ozersaya ya da tatara laf tara. maksat hedefi sasirtmak..nerden buldun sen bu paralari, onu soyle..kim yatirdi..neden yatirdi..var mi aciklama..yok. sbir ara eni cok savunan serhat incirliden da ses yok..diger saibeli vekillerden da..iste siz busunuz..hersey rant icin..ulkeymis, insanlarmis..yalan dolan..

Avatar
Doğru Söz 2019-06-25 10:35:15

Rüşvet alan belli. Ya verenler? Onlar masum mu? Nerede savcılar? Devlet nerede?
Tolga Atakan çıkıyor bana da rüşvet teklif edildi diyor. Savcılar ne yaptı? Rüşvet teklifi suç değil mi?
Bakalım diğer şaibeli vekiller ne yapacak. Ya da rüşvet fırsatı kollayanlar.
Kaç tane piç siyaset zenginidir acaba? Yolsuzluk kaç tane itin piçin yanına kâr kaldı deyişinden de öte zenginlik olarak
kalmıştır acaba?
Hepsinin zehiri zıkkımı olsun!

Misafir Avatar
nnn 2019-06-26 08:45:54 @Doğru Söz

2019-06-26 08:44:58
bunlar burdaki bankaya yatırılanlar... dışardaki bankalarda ne var? o da araştırılsın... bir de alınan mal mülk var mı, en kolay para temizleme yöntemi hani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Realist 2019-06-25 10:42:00 @Doğru Söz

Be Gardaş rüşveti almazsan kimse sana zorunan vermez veremez! Softa şaşırtması yapmayın.Zira komik oluyorsunuz!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Realist 2019-06-25 10:04:18

'Haksız Mal edinmenin' Türkçesi nedir ? Garibanın hellim çalması mı ? Şebekeden elektrik çalması mı ? ne da güzel lafcıklar bulrsunuz öyle masumane :) Ye da Gorkma :) Ye yememing partisi.Arıklı da bunlara sahip çıkar :)

Avatar
Doğru Söz 2019-06-25 13:42:51

Hüseyin sen da bildiklerini deşifre et. Hemen şimdi deşifre et. Etmezsen senin gibi olanlardan medet uman demektir. Korkarım ki çoğunluksunuz ve kurtaracaklar seni.

Avatar
Hırsız İseyin 2019-06-25 10:53:41

Bunda hala daha konuşacak surat var. Ne adam be gardaş. Bir de masumum ayakları

Avatar
HAYDİ HAYIRLI İŞLER ORGANİZE İŞLER 2019-06-25 10:09:11

O RUSLAR POLONYALILAR NASIL VATANDAŞ OLDU ALTINDAKİ ADAMLAR KALEMİN ANAHTARLIĞIN ...

Avatar
ozlemcik 2019-06-25 10:48:25

denktas muge boyaci tosuncuk ozlem ozogmen boyaci bunlarda arastirilmali

Misafir Avatar
ozlemcik 2019-06-25 10:50:29 @ozlemcik

killi mustafa boyaci yi unutmayin

Beğenmedim! (1)
Avatar
Taylah_Becher 2019-06-25 10:22:16

Evinizden her gün birkaç saat çevrimiçi çalışabilmek için Googlela günlük 700 $ - 900 ABD doları kazanmaya başlayın. Haftalık olarak düzenli ödeme alın. İhtiyacınız olan tek şey bir bilgisayar, internet bağlantısı ve biraz boş zaman. Her şey doğruydu ve hayatımı tamamen değiştirdi. Daha fazla burada

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

banner5

banner31