27 Kasım 2019 Çarşamba 23:48
Özkıraç: Yeni eylem türleri gerçekleştireceğiz!

El-Sen Başkanı Kubilay Özkıraç Haber Kıbrıs’a özel bir açıklama yaparak yaşanan olayları değerlendirdi. “Bakanlar Kurulu kararına uyacak mısınız?” sorusu üzerine konuşan Özkıraç, karara uyacaklarının altını çizdi.

Yasakçı zihniyete karşı yeni eylem türleri gerçekleştireceklerini belirten Kubilay Özkıraç, Kıb-Tek Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Onurhan’ın istifasını isteyeceklerini söyledi.

“Elektrik kesintisi yapılmadı”

Birçok bölgede meydana gelen doğal arızalara saat 21.00 itibari ile müdahale edildiğini açıklayan Kubilay Özkıraç, kesinlikle hiçbir bölgede isteyerek elektrik kesintisi yapılmadığını kaydetti.

“İlk hedef bakanlıklardı”

Eyleme başlarken söz verdikleri gibi hastanelerin ve okulların elektrik arızaları ile ilgilendiklerini kaydeden Özkıraç “İlk hedefimiz sadece bakanlıkların elektriklerini kesmekti ama sonrasında sadece arızlara bakmama kararı aldık” dedi.

Haberin devamı için tıklayın…

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ouz 2019-11-28 00:13:57

Hee evet, isteyerek kesint yapılmadı. He he.
Siz sendika değilsiniz halk düşmanısınız.

Avatar
sad 2019-11-28 00:20:32

ulan zaten esnafın anasını ağlattınız ne asker bıraktınız ne öğrenci halkta türkiye ye döndü daha fazla ülkenin içine nasıl sıcarız diye planmı yapıyorsunuz anlamadım?

Misafir Avatar
Esnaf 2019-11-28 11:28:59 @sad

Mevcut Tatar hükümetinde yolsuzluklar, usulsüzlükler, yasa dışılık her tarafa yayıldı, korkunç bir çürüme var.Halka karşı sorumlu olan bu hükümetin sözkonusu bu elektrik problemi de bunlardan bir tanesi..Sendikanın zorladığı yatırımın yapılmaması halinde ileride hergün için günün yarısını elektriksiz geçirecek bu ülke..Veya rum kesiminden pahalıya elektrik alınacak..Ama faturamız da ikiye katlanacak..Herkes aklını başına alsın,kimi eleştireceğini,neyi eleştireceğini bilsin...

Beğenmedim! (7)
Avatar
Mağısalı 2019-11-28 00:40:50

Nedense bu güne kadar olmayan arızalar bugün sabah 07:00 da heryerde ayni anda oldu.
Sen bunu git senin gibi ahmaklara anlat vicdansız bu halkın parasıynan en lüks hayatı yaşarsınız ve doymadınız
Kapatın şarterleri arıza var deyin sizde insanlıkta kalmadı inşAllah en Kısa zamanda özelleşir sizin gibi kurumlar bu güne kadar karşıydım ama sizin gibi insan demekte zor varlıklar olduğu İçin müstehaktır

Avatar
gökhan kara 2019-11-28 00:25:06

Halka kazık atan kurum kıbtek.

Misafir Avatar
Cemil 2019-11-28 11:12:14 @gökhan kara

Halka kazığı atan yalınız Taçoy değildir ..Hükümettir be efendiler..Kuyruğuna basıldı diye ciyak ciyak bağıran insanlar dönsün de olayın gerçeklerine bakma zahmeti göstersin..Yoksa böyle lay lay lom bağırıp çağırmalrla,küfürlerle olmaz bu işler..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
saydam 2019-11-28 02:33:25 @gökhan kara

halka kazığı atan Hasan Taçoy denen yalançıdır..Aç gözünü ..

Beğenmedim! (6)
Avatar
Ouz 2019-11-28 08:36:12

Hee evet, isteyerek kesint yapılmadı. He he.
Siz sendika değilsiniz halk düşmanısınız.

Avatar
Nacizane 2019-11-28 00:54:29

Sonunda bu halkdan meydan dayağı da yerseniz şaşmayın...

Misafir Avatar
Alican 2019-11-28 11:14:44 @Nacizane

Vay canına beee..Sen çok kabakdayısın anlaşılan..Bahsettiğin o dayağı sen yersen ne olacak acaba?Terbiyesiz cahil insan..Dağlımısın sen,dağdan mı geldin..Şiddetle sen işmi halledecen yani..

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gibri 2019-11-28 09:36:25

Bakın KAKA T.C de elektrik yok ülkenize dönün .

Avatar
Ertaç 2019-11-28 09:40:41

Bunun suçlusu halk değil,bu ilkellikte,utanmazlıktır

banner5

banner31