25 Aralık 2018 Salı 16:56
Öztürk: 133 CAS Çalışanı Devlette İşe Alınmalı

Çalışanların korunması gerektiğini, kamu personeli olmasa da bu kişilerin KKTC vatandaşı olduğunu söyleyen Öztürk, “Bu ülkede yalnızca kamu çalışanları yaşamıyor. Özel sektörde yaşananlar da korunmalıdır” dedi.

Öztürk, 133 CAS çalışanın devlette işe alınması gerektiğini belirtti.

banner22
Son Güncelleme: 25.12.2018 17:07
Anahtar Kelimeler:
ÖztürkCAS Çalışanı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hade tau 2018-12-25 18:33:17

Herkes açlık grevine ubp da oy için papaza namaz bile gıldırır

Misafir Avatar
cansu 2018-12-25 18:50:29 @Hade tau

yaparlar anam onlar en iyi gök yalayıcılarıdır.şimdi derler biz olsaydın onları devlete alırdık alırlardı sonunda oy var çünkü

Beğenmedim! (0)
Avatar
yurttaş 2018-12-25 17:20:42

vay yahuuuu niye devlete özel şirketler var onlara alınsın hemenden devlete ohhh bizlerde özeldeyiz....

Misafir Avatar
cansu 2018-12-25 18:51:51 @yurttaş

çalışamazlar ama neden özele gitsinler ki orda yatış yaparak hem maaş hem da mesai alamazlar çünkü

Beğenmedim! (0)
Avatar
uçan kale 2018-12-25 17:24:24

özele arkadaşlar özelde işleyene iş çok ohhh hemenden devlete yok öğle yağma

Misafir Avatar
cansu 2018-12-25 18:52:32 @uçan kale

çalışamazlar ama neden özele gitsinler ki orda yatış yaparak hem maaş hem da mesai alamazlar çünkü

Beğenmedim! (0)
Avatar
Atalay 2018-12-25 21:41:28

Sen maaşını ver be bayan,yada siz parti olarak maaşlarınızdan veriniz...Bu halk ne diye bunları ödesin,? Neticede bunlar devlete ne diye alınsın,devlet tek çıkar yolmu sanki? Devletteki şişkin,iş yapmayıp maaş çeken insan sayısı yetmedimi? Konuştuğunu bil be bayan,populizmin ne zamanıdır nede sırası!

Avatar
Ali 2018-12-25 21:44:38

Vay guzzum vay..İyi ki bişey söyledin be sen da...Konuşasın tuttu seni galiba...

Avatar
vatandas 2018-12-25 21:50:50

Secim yatirimi konusmasi bunlar gec anam gec bunlari.kimi nere alacan sen...hikaye okuma.ikdidara geldoginiz gun makam kapilarini kapatir.cep numaralarinizi degisirsiniz.siz.

Avatar
Yurttaş 2018-12-26 09:37:35

Bizde özel sökterdekiler de biran önce açlik grevine başlayalım da,ki zaten hergün açlık grevi yapar özel sektörlü belki bizide devlete alirlar...

banner5

banner31