04 Nisan 2020 Cumartesi 18:20
3980 Okunma
Öztürkler : "Devlet öğrencisine, öğrencisi de devletine sahip çıkıyor"

Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı'na bağlı Yüksek Öğrenim ve Dış ilişkiler Dairesi Müdürü Ziya Öztürkler, bugün yurt dışından getirilen öğrenciler hakkında sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu.


Öztürkler şöyle dedi; 

Bakanlığımız, Yurtdışında Eğitim alan gençlerimizin ülkesine dönmesi sürecinde görevli eğitim ve kültür ataşeleriyle birlikte mesai gözetmeksiniz yüreğini ortaya koymuştur.

Pandemi dönemine girildiğinde yurt dışında 4500 öğrencimiz eğitim görüyordu. 4000 öğrencimizin bir kısmi kendi imkânlarıyla bir kısmı da devletin organizasyonuyla ülkelerine döndüler. Bir kısım öğrencimiz de önümüzdeki hafta içi dönecek.

Yaklaşık 500 öğrencimiz bulundukları ülkenin şartları veya kendi istekleriyle eğitim hayatlarını sürdürdükleri ülkelerinde kalacaklar. Onları da gerek burs gerekse pandemi ödemesiyle destekleyip Bakanlık olarak yanlarında olacağız. Evet devlet öğrencisine; öğrencisi de devletine güveniyor.

Son Güncelleme: 04.04.2020 19:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mem 2020-04-04 18:32:23

Aileler Nolacak ? Kız Kardeşim 3 çocuğuyla kaldı ingilterede bile aldık ama hala bekliyorlar ? bunun çözümü ne ? mother fuckers ?

Avatar
Cenk 2020-04-04 18:36:38

Ama türk öğrenciler piç onlar gelsin onlar Allah onlar para.

Avatar
Sınır yok 2020-04-04 20:27:16

Bu konuyu bile reklam malzemesi yapmak için uçağın önünde selfi çektirenlerin içinde sen de var mıydın?

Avatar
Dik duran 2020-04-04 22:36:04

Yarrağımın devleti Amk sizin anca kendi cebinizi düşünürsünüz..

Avatar
Tc 2020-04-04 23:13:53

Tc vatandaşıyım ALLAH aşkına adam gibi uçak kaldırın gidelim burda delirdik!!!! Charter uçak oluyor haberimiz yok büyükelçilik bilet bitince yazıyor!!!! Uçak istiyoruz ülkeme gitmek istiyorum !!!!!!!!!!!

Avatar
ela 2020-04-05 10:37:45

biz ne olacagiz burda kaldik kktc vatandaslari gelebilir.ama biz cikamayiz .burada is olmadan nasil kalabilirim ki. ucaklar kalkiyor ama kimsenin bilet satisindan haberi yok .tabi önemli insanalr icin herseyiniz para ve rant a donmus boyle bir durumda bilr insan hayatina ve esitlege dair hicbir sey yok.boyle durumlari bile reklam icin kullanilmis haberler goruyorum kahretsin yaaa..

Avatar