29 Haziran 2020 Pazartesi 15:37
6255 Okunma
"PCR testi negatif çıktı"

Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, bugün gemi yoluyla ülkemize gelen yolcunun yüksek ateş tespit edilmesi ardından kendisinin gelmeden Türkiye’de koronavirüs testi yaptırdığını ve pozitif olduğunu ifade ettiğini kaydetti.

Yapılan sorgulama sonucunda pozitif olduğunu iddia eden vatandaşın çocuğu ile birlikte Dr. Burhan Nalbantoğlu’nda müşahede altına alındığını ve karantinada olduklarını, diğer yolcuların da karantina altında bulunduklarını belirtti.

Sağlık Bakanlığı’nın her ihtimale karşı tüm tedbirleri aldıklarını vurgulayan Bakan Pilli, ilgili yolcu ve çocuğuna yapılan PCR test sonucunun negatif olduğunu açıkladı.

Anahtar Kelimeler:
Ali PilliKoronavirüs
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
v 2020-06-29 16:05:38

Yalandan kim ölmüş. 1 saatte nasıl pcr sonuç verdi?

Avatar
AYNUR 2020-06-29 16:04:59

Ne yani Türkiye'de pozitif biz KKTC de negatif, daha neler!! hiç inandırıcı değil.

Misafir Avatar
Ben 2020-06-29 16:08:00 @AYNUR

Tetslerin guvenilirligi dusuk. Yani yanlis sonuc verebiliyor , nomal.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Xanax 2020-06-29 19:42:49

yazılan açıklamaları okuyunca bizi aptal yerine koydukları kesin, merak ediyorum anlattıklarına hükümetten kaç kişi inanıyor gece gerçekten Xanax almadan uyuyabiliyorlar mı ?

Avatar
Doğru mu? 2020-06-29 20:57:42

İNANMIYORUM. Artık size inanmıyorum Sn Bakanım. Çok saf ve temiz görünüyordunuz. Meclis çatısı altında, malum İHALECİLER için söylediklerinizden sonra benim nazarımda İNANILMAZSSINIZ.

Avatar
Doğru Söz 2020-06-29 21:03:14

Türkiye'de pozitif ise buraya niye geliyor? Türkiye'de ister pozitif ister negatif da olsa buraya gekebiliyorsa niye orada test yapıyor? Bir deli millet ki anlayan beri gelsin!

Misafir Avatar
Vatandaş 2020-06-30 07:47:43 @Doğru Söz

En güzel ve mantıklı cevap bu cevap...Türkiyede pozitif se buraya nasıl gelebiliyor? Yani kısacası 1 Temmuzdan itibaren bizi burada kara günler bekliyor...Allah belanı versin Tatar denen yaratık.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2020-06-29 15:42:40

Kaosa gerek yok sakin olup korkmadan maske takarak normal hayatımızı sürdürmek zorundayız

Misafir Avatar
KIBRISLI 2020-06-29 16:40:54 @Metin

Ya yaslisysan? Veya Immun hastalgiin varsa? Kanser hastasiysan? Kan hastaligin varsa ? vesayre O zaman nolacak ? GEBER GIT mi diyorsun?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ben 2020-06-29 15:55:52 @Metin

Sen Almanya da yasiyorsun herhalde. Burasi Almanya degil yalniz, karistirma.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doğru Söz 2020-06-29 21:14:28

Türkiye'de pozitif vakalar garantinada değil mi? Bu niye sebest? Yoksa Türkiye'de ne varsa KKTC'de de olacak projesi kapsamında bir misyon mu bu?
Demek ki DSÖ Türkiye'yi B katagorisine koymakta çok haklı. Reyis sn ahaliye istediği rakamları empoze etsin, Dünya yutmaz. Türkiyenin gerçeklerini sadece sn ahalimiz anlamaz.

Avatar
dilek 2020-06-29 21:52:26

türkiyeden pozitif sonuç ile geldi. bizde negatif. haha. testlerin bozuk olduğu ilan edilmiş gibi!!!