banner40
30 Ocak 2018 Salı 10:30
Polis bir hafta sonra tutukladı

Polis, Cumhuriyet Meclisi ve Afrika Gazetesi önünde 22 Ocak’ta yaşanan olaylarla ilgili tam bir hafta sonra tutuklama yaptı. Cumhurbaşkanı Akıncı’nın Polis Genel Müdürlüğü’nden istediği raporu eksik bulduğunu ve gereğinin yapılması için Polis Genel Müdürü’nü uyardığını açıkladığı dün, polis harekete geçerek, Cumhuriyet Meclisi damına çıkan, Afrika Gazetesi’ni taşlayan camlarını kıran tabelasını indiren, Cumhurbaşkanı ve Milletvekillerine hakaretlerde bulunan 5 kişiyi tutukladı.

Dün akşamüzeri tespit edilerek tutuklanan 53 yaşındaki Ak Hataylılar Dernek Başkanı Mehmet İpek, 40 yaşında  Ümit Taş, 46 yaşındaki Ahmet Türkmen, 22 yaşındaki Abdülhadi Doğan ve 35 yaşındaki Bayram Ak, Lefkoşa Polis Müdürlüğü’ne götürüldü.

Bugün Lefkoşa’da mahkemeye çıkarılmaları bekleniyor

“Ayaklanma”, “Kanunsuz topluluk”, “Kasti hasar” ve “Mülke tecavüz” suçlarından tutuklanan 5 kişinin bugün tutukluluk veya teminat Lefkoşa Kaza Mahkemesi’ne çıkarılmaları bekleniyor.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dağbaşı 2018-01-30 10:35:38

Burasının dağbaşı olmadığını anladık. öyle zannediyorduk. Çok şükür adalet tecelli etti. MUTLUYUZ.

Avatar
hakan 2018-01-30 12:24:49

Burası Türkiye değil. Bazı kesimlerin bunu idrak etmesi gerekiyor. Kıbrıs'ın yaşam koşullarına, kültürüne ayak uyduramayan kendi memleketine geri döner ve istediği yaşam şeklini orada rahatça sürdürür.

Avatar
Hehe 2018-01-30 11:09:42

Şimdi size saldırı emirini veren Erdoğan gelsin ve sizi kurtarsın.

Misafir Avatar
hehe 2018-02-03 00:52:01 @Hehe

bay z = hassigdir gaco

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bay z 2018-02-02 17:34:02 @Hehe

Ulan komiksiniz kimsiniz siz kim takar sizi Kuzey Kibristaki serefli insanlar adina konusan serefsiz ne boksunuz siz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hehehe 2018-02-01 21:16:20 @Hehe

bay z = hassigdir fellah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bay z 2018-02-01 17:00:23 @Hehe

Mutlaka gelir bekle ve gör

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-01-30 11:34:02

Sayın Cumhurbaşkanım Akıncı, bir kez daha gönlümde taht kurdun.

Avatar
Doğru Söz 2018-01-30 11:34:59

Hukuk devletinde hiç bir parti lideri halka gazeteye saldırı emri vermez. Hiçbir gelişmiş insan da böyle bir emri uygulamaz. Faşist ve yobazlar hariç. İşte bunun için laiklik şart. Umarım faşizme karşı da Birleşmiş Milletler bir yol bulabilsin ve faşizmi de suç statüsüne koyabilsi!

Avatar
Rum itleri 2018-01-30 11:55:19

Görelim bakalım dağ başımı değil mi diye sizin gibi rum sürüsüne kalmadı bu ülke TÜRKİYEM .

Misafir Avatar
KIBRISLI 2018-01-30 19:37:38 @Rum itleri

burasi turkiye degil be gara cahil cok istersan git orda yasa ne isin var KIBRIS`ta. dingonun ahiri zaneddiniz burayi galiba.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yazık ya yazık 2018-01-30 17:19:23

Arkadaşlar o kadar boş yorum yapılıyor ki kuzey Kıbrıs türkiye sayesinde ayakta ve kaldı ki tüm belediyeleriniz borç batağına saplanmış durumda siz türk insanına muhtaç küçük insan topluluğusunuz siz rahatına düşkün inançlarsiniz çalışmayı bilmez yer içer eğlenmeyi sanat haline getirmiş insanlarsiniz 74 te türkiye sayesinde ayaklarıniz yere basmaya başlamışsiniz daha ne sayayım ne kime güvenip TÜRKİYE CUMHURİYETİNE İŞGALCİ DİYEN BİR GAZETEYE YAPILMIŞ BİR KINAMAYİ SAVUNUYORSUNUZ KİME GÜVENİYORSUNUZ SİZ EY KIBRIS İNSAN TOPLULUĞU . . . .

Misafir Avatar
hehe 2018-02-03 00:51:37 @Yazık ya yazık

bay z= hassigdir fellah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bay z 2018-02-02 17:35:10 @Yazık ya yazık

Sizin kendi kaniniz bizden cok akti cunku bas edemediniz kirdilar sizi bununlami ovunuyorsunuz rum sevici kopekler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ali 2018-02-01 20:24:05 @Yazık ya yazık

bay z= hassigdir fellah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bay z 2018-02-01 17:04:57 @Yazık ya yazık

Ruma kacakcilik yapan kurt insanisin sen aklini basina al senin hayatin afise olmus zaten it

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bayz 2018-02-01 17:04:17 @Yazık ya yazık

Nedeni sizi sizden baskasi siklemiyor kocum bunu akliniza sokun orda benim atamin kani dokulduyse benim vatanimdir. İsine gelemzse sana HASSİKTİR. Alabiliyorsan gel al elimizden

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bay z 2018-02-01 17:03:28 @Yazık ya yazık

Ulan ali denen dangalak nefesin yetmedigi yerde hassiktir gaco demeyi ogrenmissin it. Ona buna gaco garasakal demekten baska ne bok biliyorsunuz adam dogrulari soylemis. Millete isim takiyorsunuz bir tek size kimse isim takmiyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 22:05:58 @Yazık ya yazık

hassigdir gaco.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRK 2018-01-30 14:27:31

Sizler icin dökülen kanlara acıyorum bazen. TÜRK değilsiniz müslüman değilsiniz. Nesiniz siz ? Ne Mutlu Türküm Diyene TÜRK Irkı Varolsun.

Misafir Avatar
Kibris 2018-01-30 22:02:28 @TÜRK

sen dunku cocuk ne kani be? yukaridaki arkadas iyi yazmis. BIZ SIZDEN DAHA FAZLA KAN DOKTUK, A CAHIL GACO.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KBRIS 2018-01-30 18:54:59 @TÜRK

ULAN KIBRISLILAR SIZDEN DAHA FAZLA TURKTUR, ATATURK DUSMANI ITLER

Beğenmedim! (1)

banner5

banner31