27 Şubat 2019 Çarşamba 12:57
Polis, evrağı eksik olan araçların geçişine izin vermiyor

Polis, tarım ve iş araçlarına plaka, evrak kontrolü yapıyor.

Polis, hayvancıların araçlarını kontrol ediyor. Eksik evrağı olan araçların geçişine izin vermiyor.

Naimoğulları: “Polis köylere kadar her yere giderek, iş araçları ve traktörlerin Lefkoşa’ya girişini engelledi… Bu yapılan yanlıştır”. Polis: “Yapılan rutin evrak kontrolü”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NEDEN 2019-02-27 13:51:36

NEDEN YANLIŞ MIŞ NAYİMCİK EKSİK EVRAKLI ARABA KULLANAN , VERGİ KAÇIRIYORDUR , VERGİ KAÇIRAN VATAN HAİNİ DEĞİLMİDİR .

Misafir Avatar
gercek 2019-02-27 15:42:10 @NEDEN

yaşşa ,Naimcik CTPden aday idi:)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yaşşa 2019-02-27 13:59:11 @NEDEN

Doğru dedin. Ubp gitti enkaz bıraktı. İçinden çıkmaya yıllar ister. Mercedes dolu köyler. Onları alacaklarına araçlarını düzeltsinler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Magusalı 2019-02-27 15:01:45

Türkiyede eksik evraksın araç seyrüseferden alıkonup parka çekilir. Burada da ayni uygulama olmalı.

Avatar
Gerçekler 2019-02-27 14:25:13

Karpazli, rumuzlu arkadaş eksik evrakla araba sürmek devletten vergi çalmaktır.polis denetimide kimsenin ağırına gitmeyecek.asıl sana arif hocadan selamlar.

Avatar
Magusalı 2019-02-27 15:00:30

Ceza da kesilmeli. Cezasız kontrol olmaz.

Avatar
kktc gerçekleri 2019-02-27 16:30:04

polis yapması gerekeni yapıyor. Bir dikkat edin traktörlere, hepside traktör ün ferrarisi sayılacak marklalar. rakamlar 70- 100 bin stg

Avatar
Kemal 2019-02-27 14:54:42

polis memurları mutlaka görevini yapar ;)

Avatar
Feridun kemal 2019-02-27 14:25:38

Ceza ne yazmadin ya pilis kardes?

Avatar
Karpazli 2019-02-27 14:21:40

NEDEN rumuzlu arkadas.sevgililer gununde cicekci denetlemesi, eylem gununde arac evrak denetlemesi ile esdir kardescigim. Rahmetli arif hasan tahsinden sana selam getirdim. Haaa ....tir

banner5

banner31