19 Haziran 2019 Çarşamba 14:22
Polis göz açtırmadı!i İzinsiz ikamet eden 6 kişiyi tutukladı

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre 18-19.06.2019 tarihleri arasında, KKTC genelinde suçla operasyonel mücadele çalışmaları kapsamında yapılan denetimler sonucu KKTC’de izinsiz ikamet eden, beşi Gazimağusa’da biri Lefkoşa’da olmak üzere toplam 6 kişi tespit edilerek tutuklanmıştır.

Polisin olayla ilgili soruşturması devam etmektedir.
(BRT/PGM)

banner22
Anahtar Kelimeler:
Polis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yuppi 2019-06-19 16:56:35

saka yaparlar heralde... kendi icindekilerini temizlesinler once...

Avatar
Cengiz arap 2019-06-19 21:14:28

Adam bırakmaycaksınız memleketde yavaşlayın biraz her gün 10 kişi kaçakdan tutuklanır.Ot kesmeye adam kalmadı burda

Avatar
Don Kişot 2019-06-19 21:37:11

Kolay gelsin, iyi yapıyorsunuz . da, sorarlar adama; " Bu kadar zaman nerede idiniz, hayırdır da şimdi başladınız toparlamaya?"

Avatar
. 2019-06-19 15:12:56

cavv

Avatar
girneli boy 2019-06-19 16:06:41

girne temizdir yani ha

Avatar
Lissa 2019-06-20 01:04:50

Bir gece için bir kız bulmak ister misin? Hoş geldiniz >>> www.Sexydrom.Com

Avatar
Mağusalı 2019-06-20 12:52:50

Valla denetimler sıklıkla devam etmelidir.
Heryıl oturma izni için çalışma izni için para verenler enayi değil sonuçda.
Ülke genelinde suç oranları % %160 a çıkmış durumda..

Avatar
Lola_Foxton 2019-06-20 15:09:20

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibi online kazanmaya başlayabilir.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

banner5

banner31