31 Temmuz 2019 Çarşamba 13:37
Polis karakolunda darp!

Sosyal medyada paylaşılan bir videoda Ercan Polis Karakolu'nda görevli bir memur henüz kimliği belli olmayan bir adamı yerlerde sürükleyip yüzüne tekme attığı görülüyor. Olayın nedeni henüz ortaya çıkmazken söz konusu memur için soruşturma başlatılması bekleniyor

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
piremses 2019-07-31 13:49:42

Her neolursa olsun konu suç herneyse hiçbir gerekçe Polise şiddet kullanma yetkisini vermez !!!!

Avatar
Acil Önlem Acil..... 2019-07-31 18:10:05

isterse suçlu olsun hiç bir insana böyle davranamazsınız.Yaa bir hayvana bu şekil davranılsa tüm örgütler greve gider polis müdüründen tut herkezin istifası istenir. Demek ki bu şekilde davranan bu kişi ve kişilerin diğer insanlara nasıl davrandığıda ordada sistem tamamen çökmüş. Yazıklar olsun demekten başka çare vah vah demekten başka ne kaldı. Orada sadece vuran suçlu değil film gibi izleyen diğer kişiler karakol amiri çavuşu kim varsa bu olaya izin veren suçludur. Ama Gel gör ki sonuçları beraber izleyeceğiz sadece bu görüntüleri kim yaydı onun peşinde olacaklar. Bu zavallı insana vuran polis arkadaşın tutuklanması gerekirse hakkında en 7 gün tutukluluk hakkı alınmasına ve en az mahkemesi görülene kadarda cezaevinde kalması gerekmektedir.insana yapılan bu zulmun sadece görevden almak yeterli değil bu adam inanın evde karısı çocukları var ise onlarada bunu yapabilir. acil önlem alınması gerekmektedir Tüm yetkililere duyurulur. Acil Önlem Acil.

Avatar
heee 2019-07-31 14:16:24

hheee olduu davulun sesi uzaktan hoş gelir be deyyuslar

Avatar
... 2019-07-31 15:07:14

Unuformaynan olmaz bazi seyler

Avatar
Abdulvahit 2019-07-31 19:12:07

O kıyafeti o şahıs bir daha giymemeli

Avatar
thexx 2019-07-31 14:46:08

Kime neyi anlatacaksın ki? Şu görüntüye bak, her gün internette haberlerde gördüğümüz görüntülerin aynılarını yaşıyoruz. Çağ ne kadar ilerlese de hala daha medeniyetten nasibini almamış cahil sürüsü gibi yaşıyoruz. Boşuna lafı bile edilmemeli böyle konuların baksanıza savunmaya bile geçiyorlar böyle durumları. Ne demeli _ _ _ _'e havlamaz :)

Avatar
Sonay 2019-07-31 14:47:11

Bu mahsum insanı yerde sürükleyen polis erkek ise dışarda bunu yapa bılir bunu yapan bu mahsum insana şerefsizdir.

Avatar
Nerde hukuk 2019-07-31 17:38:38

Bunu yapan o.cocugudur hicbir haklı yanı olamaz

banner5

banner31