15 Nisan 2019 Pazartesi 15:52
Polis, Milletvekili Zaroğlu'nun aracına el koydu!
banner44

Başkent Lefkoşa'da görev yapan polis ekipleri YDP Milletvekili Bertan Zaroğlu'nun aracına el koydu. Polisin araca neden el koyduğu henüz bilinmezken Milletvekili Zaroğlu sosyal medya üzerinden paylaştığı videoda "polis milletvekilinin aracını gasp etti" iddiasında bulundu.

banner41
HABERKIBRIS

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal tan 2019-04-15 18:07:53

Polisin arkasindayin

Avatar
Can akar 2019-04-15 18:13:27

Ulan arac senin adina olabilir ama araci kullanan baska biriymis. Seni aramis oraya acil yardim gibi gitmissin. Yalan dolan cekim yapiyorsun bide. Seref

Avatar
Huhu 2019-04-15 18:10:08

Sen nasil millet vekilisin anlamadim ki.

Avatar
Bb 2019-04-15 18:14:38

Sen millet vekiliysen bende cumhurbaskaniyim.. hahha

Avatar
Komşu 2019-04-15 20:28:39

Sen seversin popülizmi!!! aynı cümleleri evir çevir gevele laf salatasından başka bir şey değil...

Avatar
Sn 2019-04-15 23:01:27

Yeni bir kutuplasmaya hazir olun yapilmak istenen bu sadece bu inaninki bu boyle..

Avatar
Özer Esat 2019-04-16 04:09:21

Siz nasıl bir milletvekilisiniz ki, “z” plakalı araçların özele ait olamayacağını, sadece araba kiralama şirketlerine ait olacağını, adınıza kayıtlı olmayan bir “z” plakalı araba için milletvekili sıfatınızı kullanarak polise “araba bana ait” demenizin yeterli olmayacağını bilemezsiniz? Polis 5 yıldan az ceza gerektiren suçlarda, dokunulmazlık gereği sizi tutuklayamaz. Ancak dokümanları tamam olmayan arabanıza el koyabilir, veya herhangi adli bir soruşturmayı (evinizi yoklama ve arama dahil) yapmasında engel yoktur! İnşAllah bu araba gerçekten size aittir, o zaman devleti ve maliyeyi çalma suçlamasıyla sizlere şimdi değilse bile, meclisteki süreniz sona erdiği zaman suçlama getirip mahkemeye çağırabilir!

Avatar
Ayhan demir 2019-04-15 17:01:00

Kimliginden delayı

banner5

banner31