15 Nisan 2019 Pazartesi 18:55
Polis: Olay sırasında aracı Zaroğlu kullanmıyordu
banner44

Lefkoşa’da bugün YDP Milletvekili Bertan Zaroğlu’nun sosyal medyadan aracına polis tarafından el konulmasıyla ilgili yaptığı yayınla ilgili olaral BRT muhabirinin sorusu üzerine Polis Basın Subaylığı tarafından açıklama geldi. Polis yaptığı açıklamada, aracı olay anında Zaroğlu’nun kullanmadığını, aracı kullan şahsın, aracın kimin adına kiralandığına dair polise herhangi bir belge ibraz edemediğinden dolayı trafıkten men edildiğini belirttti.

Polis Basın Subayı’nın BRT muhabirinin sorusu üzerine yaptığı açıklama şöyle;

“Bugün Yakın Doğu Bulvarı üzerinde trafik ekipleri genel trafik kontrolü yaptığı sırada, bahse konu aracı kontrol etmek için durdurdu. 

Sözkonusu kiralık aracı kullanan şahıs, aracın kimin adına kiralandığıyla ilgili herhangi bir belge ibraz edememesi üzerine, polis aracı trafikten men etti. İlgili kiralık araç şirketiyle temasa geçilerek aracın kimin adına kiralandığı yönünde bilgi ve belge istendi. Bu süre zarfında Sayın Milletvekili Bertan Zaroğlu, olay yerine geldi. Daha sonra aracın YDP Milletvekili Zaroğlu adına kiralandığının tesbit edilmesi üzerine araç Sayın Vekile teslim edildi.

Polislerin kontrol yaptığı sırada aracı kullanan sürücü ise, sözleşmede adı olmaması üzerine “Üçüncü şahıs sigorta kapsamı dışında motorlu araç kullanma” sundan rapor edilmiştir.”

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-04-15 22:03:35

zaroglu ubp ve raufun projelerinin bir urunudur. tek umudumuz ab ve bm kaldi. yoksa gercekten tukenecegiz ve ada bu yamyamlara kalacak..

Avatar
Ökkeş 2019-04-15 19:19:19

Büyütmeyin bu olayı ?Bertan beyden beklenen bir durum, bir usulsüzlük.Sn vekilim bu kafayla bu zihniyetle bu sistemsizlikle yolunuza devam ediniz.Forever KKTC.gelen hasan giden hasan

Misafir Avatar
lanetlerr 2019-04-16 12:58:27 @Ökkeş

getiren gemi batma götüren batar inşşşşşşş aminn topunuzunn

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kemal 2019-04-16 12:39:24 @Ökkeş

Gelen hasan giden hasan doğru söylüyorsun. O hasanlar olmasa 74 öncesi kimdi size basan onları düşün adam ol biraz onurlu şerefli olun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Hh 2019-04-15 19:45:57 @Ökkeş

Adam Turkiyede buyumus oyle gormus oyle yapmis. Ustune gitmeyin sayin vekilin. Onun icin vekil kimliginin arkasina saklanmak adamliktir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Maşşallah 2019-04-15 20:37:17

Milletvekili bunu yaparsa halk neden yapmasın

Avatar
Magusalı 2019-04-15 21:46:14

Milletvekili milletin vekilidir. Vatandaş onu kendi vekili olarak devlet yönetimine belli bir süre için seçmiş kişidir. Bu görevi layıkı ile dürüst, aklı başında yapmalıdır. Yendiği yasalara karşı gelirse büyük ayıptır. Görevi ile çelişir.

Avatar
Doğru Söz 2019-04-15 19:16:14

Vekil yasa yapıcı. KKTC 'de ise yasaya yapıcı.
Balık baştan kokaaaaaaaaaRRRRRRRR!

Avatar
Magusalı 2019-04-15 20:44:00

Geçmişte Sn. Kenan Akının yaptıklarını şimdi Zaroğlu yapıyor. Hatayda öyle olabilir. Burası KKTC. Biz böyle olaylar istemiyoruz. Ben yerinde olsam yerin dinine girerdim. İşlediği suçtur.

Misafir Avatar
Kemal 2019-04-16 12:19:49 @Magusalı

Magusalı Hatay da öyle olmuyor işte sen önce ülkende hergün yolanlara bak. Betçiler kefaletle serbest harnup çalan hapiste. ben sokakta kavga etsem 1 hafta polisten dayakta yerim küfür de. Ama senin işadamların mekan basar adamları darp eder özel hastane sonra serbest. Senin ülkende adalet varmı da konuşuyorsun boşa salla anca Hatay dediğin yer Türkiye yani senin aç karnını doyuran namusunu şerefini koruyan ülke dir. Türkiye olmasa senin baban dimitri anan olga sende makaryos olurdun.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gibri 2019-04-15 22:19:20

Kuzey kıbrıs arabesk cumhuriyeti . 1974 ve sonrası .başarılar.

Misafir Avatar
gibriyim saa 2019-04-16 13:58:52 @Gibri

1974 öncesi olmasa sen nerdeydin acaba bre yorgo... senin ataların nerden ki böyle konuşursun dicem ama belli, sende yunan tohumu var ki tc batar sana...

Beğenmedim! (4)
Avatar
Yazık 2019-04-15 19:07:54

Herkes öyle mi yapar? Araç kiralayıp onu başkasına mı verir? VEKİL. Vekil bunu yaparsa ...
Yine o turistler(!)den olsa gerek! Büyük milyonluk projenin parçası.
Her milyon duyduğunuzda mıngır gelmesin aklınıza.
İnsan milyonu projesi buradaki...

banner5

banner31