17 Mayıs 2018 Perşembe 23:25
Polisten Lefke'de büyük baskın!

Lefke’de bugün Narkotik ve Kaçakçılığı Önleme Müdürlüğü ekiplerince düzenlenen operasyon sonucu mezarlık bölgesinde bir arazi içerisinde ekili, toplam 2933 kök hintkeneviri türü uyuşturucu madde içerdiğine inanılan bitki ele geçirildi.

Polis Basın subaylığından alınan bilgiye göre, konuyla ile ilgili olarak 1 kişi tutuklandı.

Tutuklanan şahsın ikametgahında ve aracında yapılan aramada ise yine hintkeneviri türü uyuşturucu madde olduğuna inanılan yaklaşık bir kilo ağırlığında madde, bir adet tabanca ve şarjörü ile tabancaya ait toplam 14 adet canlı mermi bulunarak emare olarak alındı.

Güzelyurt’da ise, Narkotik ve Kaçakçılığı Önleme Müdürlüğü ekiplerince yapılan aramada, evinin avlusunda, ekili hintkeneviri türü uyuşturucu madde içerdiğine inanılan toplam 17 kök bitki ele geçirilen 1 kişi tutuklandı.

Her iki olayla ilgili polis soruşturması devam ediyor.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatansever 2018-05-17 23:47:33

Uyuşturucu illetini kullanan satan onursuz vatan haini dir güvenlik güçlerimiz polisimiz can dır can Allah sizleri korusun yardımcınız olsun

Avatar
kahraman 2018-05-18 09:05:37

doğal hint keneviri devlet kontrolünde serbest bırakılmalıdır. Gençlerimiz ölmektedirler. BONZAİ YE KİMYASALA hayır!!!

Avatar
KANSER 'OLUNCA ANLARSINIZ 2018-05-18 09:15:56

kanser olduğnuz zaman anlarsınız bu bitkinin faydalarını işde o zaman koşturacaksınız bu bittki icin dr.lar size söylediği zaman!! Denetimli yetiştirsin vatandaşlar güney rum bile yetiştiriyor işinize gelince gıbrıslıyık dersiniz!! TÜRKİYEDE 19 'İL DE Denetimli Serbetleşti yasallaştı siz hala uyuşturucu değin elinizdeki sigara esas bagımlılık ve kimyasal bir zulumm ..

Avatar
umit tekin 2018-05-18 08:43:49

Polisimize tebrikler. Bu yakaladiklari sahis demek ki tam bir MAFYA ..Uyusturucu ,silah. Tam bir KKTC nin belasi desenize. Haydi polis ,haydi yargi .Sizlere guveniyoruz.

Avatar
dervis 2018-05-18 09:07:33

yasaklayin zararsiz gannavuriyi bakalim.. kime hizmet ettiginizi anlayin simdi..kimyasal zehir tuccarlarina ve philip morris'e, rothmans'a, benson hedges'a, silk cut'a vs.ye..butun dunya anladi..siz devam..madalya verecekler bekleyin

Avatar
Mehmet 2018-05-18 11:27:19

Ağrı çekenler,ağrıyı dindirmek için kimyasal ilaçları aldıklarında bedenlerinde ne gibi değişiklikler olduğunu bilirler.Bir taraf iyileşmeye çalışırken,diğer organlar zarar görüyor.Sigarayı alkolü serbest bırakırken,bunların organlara verdiği zarar görmezlikten gelinirken,Hint kenevirine TUKAKA demek kimlerin işine geliyor?
Uyku hapı içtiğinde sersem gibi uyanırken,bu maddeyi kullandığı zaman daha kaliteli uyku uyuyup,dinç kalktığını söyleyenler bile var.

Avatar
İSİMSİZ CORJ :D 2018-05-18 19:53:37

KAFA YAPAN HERŞEYE SAYGIMIZ SONSUZ. !

Avatar
isimsiz 2018-05-18 19:56:40

ADAM AZ BİLE EKMİŞ LAZIM KIBRISIN NÜFÜSÜ KADAR EKMESİ LAZIM. BU NARKOLARA BU YAKIŞIR. KÖPEK TASMASI TAKACAKLAR YAKALADIKLARINDA BÖYLE DOGAL YETİŞTİRENLERİ :D

banner5

banner31