19 Mart 2020 Perşembe 21:04
14876 Okunma
Pozitif koronavirüs sayısı toplamda 33 oldu!

Sağlık Bakanı Dr Ali Pilli, 12 Alman Turist ve 1 KKTC Vatandaşının bugün yapılan tetkikler sonucunda pozitif çıktığını açıkladı.

Sağlık Bakanı Pilli, bugün pozitif çıkan KKTC Vatandaşının daha önce kamuoyuna açıklanan Korona Virüs olduğu tespit edilen KKTC Vatandaşının eşi olduğunu, diğer 12 kişinin ise gözetim altında tutulan 12 Alman Turist olduğunu belirtti. Bakan Pilli, böylelikle KKTC'de toplam pozitif vaka sayısının 33'e çıktığını söyledi.

Son Güncelleme: 19.03.2020 23:28
Anahtar Kelimeler:
CoronavirüsKoronavirüs
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç 2020-03-19 21:49:17

Bu Almanlar bir bir pozitif çıkıyor,bir ülkeyi yok edecekler.Bizim insanlarımız olsaydı Almanya çoktan gönderirdi.

Avatar
VATAN 2020-03-19 21:32:18

AKINCI'YI DİNLEMEDİNİZ

Misafir Avatar
Kim bu akıncı 2020-03-19 21:40:33 @VATAN

Akıncı show peşindeydi. Şovunu yaptı secimi erteledi şimdi uzaktan izliyor. gerisi önemli değil onun için

Beğenmedim! (8)
Avatar
Vatandas 2020-03-19 22:35:56

Bu kktc vatandasi kimlerle gorusfu netelere gityi gezdi gezdi yaydi.Allah saklasin ama ay sonuna patlama yapar

Avatar
Vatandaş 2020-03-19 21:24:04

Daha bekleyin be hükümet oyuncuk oynayın daha

Avatar
Prof. DR. JORDİ EL NİNO POLLA 2020-03-19 23:44:38

İşimiz çok zor, her yer kapalı olunca daha beter ekonomi çökecek, özel sektör zarar ede ede bazı iş yerleri iflas reski altında, yaşlılarımız, Kalp hastalarımız, solunum yolu hastaları ciddi risk altında, hükümet acil yardım ve destek ekibi oluşturmalıdır.
Hem sağlık hemde ekonomik önlemler almalıdır. Aksi taktirde dar gelirli vatandaşların işi çok zor. UMARIM Toplum olarak en AZ problem ile bu süreci atlatırız

Avatar
Mgosali 2020-03-19 23:32:31

Istifa etsin artik pilli.bence gonderin bunlari artik gonderin

Avatar
Ahmet 2020-03-20 06:32:47

Cok ciddi soyluyorum, sokaga cikma yasagi gelmesse tum bu calismalar hūsran olacak. 1 nisandan sonrada adaya kimseyi sokmayiniz, FELAKET OLACAK !

Avatar
. 2020-03-19 21:15:09

asıl papara 27 sinden sonra çıkacak oşu hasda sayısı 100 kişi artacak hergün . buraya yazdım