banner40
28 Kasım 2018 Çarşamba 10:46
Sadıkoğlu: Emirnamenin bu hali İskele'yi tamamen bitirir

Kıbrıs Postası'ndan Nadire BAHADİ'nin haberine göre, Gazimağusa- Yeniboğaziçi – İskele Emirname Taslağı ile ilgili tartışmalar yerini tepkilere bıraktı.

Emirname taslağında yer alan İskele bölgesinin büyük bir çoğunluğu mavi bölge içine dahil edilirken, oldukça büyük bir turizm alanı olarak mavi bölge içine dahil edilen alanda otel binalarında 3 kat sınırlamasına gidilecek, bina toplam yüksekliği ise 11 metreden yukarı olmayacak. İskele Küçük Esnaf Sanayi Sitesi’nde yapılacak binalarda ise 2 kat sınırı getirilecek, bina toplam yüksekliği 8.20 metreyi geçmeyecek.

banner41
Emirnameye göre askeri liman ve bazı orman arazileri imara açılırken, İskele’nin en yoğun gelişme noktası olan Long Beach bölgesi sarı bölgeye dahil edilerek hem kat hem de konut sınırlamasına dahil olacak. İskele ile ilgili emirnameyi Kıbrıs Postası’na değerlendiren Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, emirnamenin en çok İskele’yi etkilediğini, mevcut emirnamenin İskele’yi bitirdiğini açıkladı.

Sadıkoğlu çözüm olarak ise emirnamenin hiç geçmemesini, belediyelerin katkıları ile hazırlanacak olan imar planının hızlandırılmasını önerdi.

HABERİN TAMAMI İÇİN TIKLAYINIZ

banner22
Son Güncelleme: 28.11.2018 10:52
Anahtar Kelimeler:
Hasan Sadıkoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Isimsiz 2018-11-28 12:59:09

Sizin derdiniz başka, artık para yeyemeycen diye üzüldün, bölgeyi beton yığınına cevirdiniz cevreyi katlettiniz. Yeter artik, emirname geç gelen ve bir o kadar doğru bir karar.

Avatar
Vatanını seven vatandaş 2018-11-28 13:16:30

Bu emirnamenin geç bile kalındığını düşünüyorum. Ama zararın neresinden dönülürse kar diye düşünerek emirnameyi tamamen destekliyorum.Kıbrıs bir beton yığını olmasin...

Avatar
hahah 2018-11-28 11:08:20

gonusma be garagöz. sankida İskele bitik halde değilda şimdi bitecek. senin üzüldüğün konu çok para yeyemeycen artık yapılan inşaatlardan

Avatar
Iskeleli 2018-11-28 15:29:22

Yani iskelenin tapusunu noyanlara ve büyük firmalara verin gitsin bu tartismalarda burda bitsin

Avatar
Eski ubp'li 2018-11-28 22:13:30

Bölgenin anasını ağlattılar,her taraf beton yığını!Mamma bitecek diye başta belediye başkanının götü ateş aldı...Memleketini seven koruyan birisi olsa böyle konuşmazdı.Ama nerdeeeee!Alışmışın kudurmuştan farkı yok derler....

Avatar
Atalay 2018-11-28 22:18:36

Aslında bunların tümünü sebep oldukları bu tahribattan dolayı içeri tıkmak lazım..Doğrusu da budur,bu yapılması lazım..Babalarının çiftliği gibi her tarafı talan ettiler...

Avatar
mmm 2018-11-28 15:00:47

''Emirnameye göre askeri liman ve bazı orman arazileri imara açılırken''... ha şimdi anlaşıldı serdarın neden destek verdiği... biz çıkıp arkadaşlar durun benim maliyemin en çok girdisi ve ülkenin geçimi inşşat sektöründen demesini beklerken... vay serdar bey vayyy... ovuştur ellerini

Avatar
nnn 2018-11-28 15:03:14

yorumların çoğu servet düşmanlığından görünür... longbeah bataklığını dünya plajı yapanlara teşekkür edeceğinize... bir de bilmeden konuşun, emirnamede yayılma var, dikeyde kaç m2 alan betonlaşacak yatayda kaç? bunu bile hesap edemeyen cahillerin işi gücü servet düşmanlığı... bilmeden konuşun siz

Misafir Avatar
sana ne ye 2018-11-28 16:23:46 @nnn

benim 1 evim var 6 sene daha borcu var... yazdıklarımı okudun mu sen... ülkeye yerleşik turist getiren longbeach senin kumarcı turistlerinden daha faydalı bu 1... çevrene bak ülkenin geneli devlet dahil inşaat sektöründen geçinir... düzenlemeye kimse karşı değil. ama askeri ve orman alanının imara açılması kime fayda de bakayım

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sana ne 2018-11-28 15:53:55 @nnn

İşte birilerin menfaatine dokununca böyle saldirir ve cahillik der, asıl cahil sizsiniz kendi kişisel menfaat ve çıkarlarınız için herşeyi yaparsınız ve geleceği düşünmeden hareket edersiniz ta ki güzellim adayı mafedesiniz. Bir defa da dürüst olun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sana ne 2018-11-28 15:53:55 @nnn

İşte birilerin menfaatine dokununca böyle saldirir ve cahillik der, asıl cahil sizsiniz kendi kişisel menfaat ve çıkarlarınız için herşeyi yaparsınız ve geleceği düşünmeden hareket edersiniz ta ki güzellim adayı mafedesiniz. Bir defa da dürüst olun.

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31