03 Mart 2020 Salı 19:53
3249 Okunma
Sağlık Bakanlığı yangın sonrası bağış için Koop Bank’ta hesap açtı

Sağlık Bakanlığı, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde yaşanan yangının ardından Kooperatif Merkez Bankası’nda “yaraların sarılması ve bağışların yapılması için” banka hesap numarası açtı.

Hastanenin acil ihtiyaçlarının karşılanması için KKTC Sağlık Bakanlığı Devlet Hastanesi Yardım Hesabına Kooperatif Merkez Bankası ( 103040006213869) hesap Numarası ve CT53120000100000000000532596 UBAN Numarasından bağış yapılabilecek.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akif 2020-03-03 21:05:27

Arkadaşlar burası hastane evet hepimiz yardım edelim ama şu anda oraya yardım etmek demek sigorta şirketine hediye para vermek demek önce sigorta şirketi yapsın sonuçsa büyük paralar alıyorlar orayı sigorta yapmak için mapfree bir işe başlasın . Halktan yardım alınacaksa yeni hastane için alınsın BURASI SİGORTALI KİMSE HALKA 2. SEFER ÖDETMESİN HERKESİN VERGİSİ ALINIYOR SONRA SİGORTAYA VERİLİYOR

Avatar
Gatriye 2020-03-03 21:07:17

Başka hangi ülkelerde daha önce böyle bişey görüldü?

Avatar
Gufı 2020-03-03 21:31:46

Bok yeyın ıpneler gene halkı somureceksınız, başka işe yaramazsınız yetmez godugunuz zamlar maf etdınız bizi bir yardım istersınız hoş bee pilli ora

Avatar
Ertaç 2020-03-03 22:38:20

Maaşlara 170.00 TL zam yaptılar,neyi alacaklar.

Avatar
VATANDAŞ 2020-03-04 08:22:27

2 gün önce Sn. Pilli Sigorta karşılayacak dediydi şim ne oldu? Her hafta ilaçlara tüp gaza zam gelir ardından yine halktan alırlar diyecek hiç bir şey bulamıyorum gerçekten, tarihin en kötü hükümeti olabilirsiniz. Sn Bakan şöyle bir önerim var, Mecliste 50 Tane milletvekili var. 9 Bakan 1 Tane başbakanımız var çok değil bu insanlar sadece 1 aylık maaşlarını bağışlasa olay çözülecek ama nerede bizimkiler de o cesaret.

Avatar
Ağa 2020-03-03 21:08:18

Abi sağlık bakanı bir fon açsın hastaneye park ücreti 2 tl desin biz her 10 yılda bir yeni hastane yaparız bunlar bakan oldu ama gerçekten baka kaldılar

Misafir Avatar
Fasa Fiso 2020-03-03 22:32:48 @Ağa

Gloria mı kardeş orası? Niye hastamızı görmek için para verelim. Oldu olacak hasta ziyaretinde cam arkası 10, yanında oturmak için birde 20 lik ateşleyelim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Beyler 2020-03-04 12:48:21

Bu vatan hepimizin se bakanlar ve vekiller bir ay maş almasınlar hastaneyi yapsınlar bakalım kaçı maşını hatene için hibe edecek görelim başda milli görüş arıklı yı çok yakından izliyoruz