04 Mart 2020 Çarşamba 10:29
731 Okunma
Sağlık Bakanlığı’ndan ‘SMS ile bağış’ kampanyası

Sağlık Bakanlığı, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde yaşanan yangının ardından yaraların sarılması ve hastanedeki acil ihtiyaçların karşılanması için KKTC Telsim ve Kuzey Kıbrıs Turkcell ile2802’ye mesaj göndererek bağışta bulunulması için anlaşmada bulundu.

Vatandaşlar Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nin yeniden yapılandırılması için 'YARDIM' yazıp 2802’ye mesaj göndererek 5 TL bağışta bulunabilir.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hae yau 2020-03-04 10:41:16

vatandaşa mı düşer sağlık hizmetlerine bağış? devlet ne kazanır devlet bize sağlamalı, vatandaşdan değil. hırsızlar ırsızlar

Avatar
little man 2020-03-04 12:33:36

sigorta yokmu? veya sağlık bakanlığı ne işe yarar ? devletin ihmali yüzünden çıkan bir yangın devlet karşılayacak halk deil. yangın söndürme sistemi bile yok

Misafir Avatar
dervis 2020-03-04 14:55:43 @little man

o kadar duman cikmis, isi olusmus, alevler olusmus. ne duman, ne isi ne da alev detektoru yok. alarm yok. emin olun ki devlette tum sektorlerde ayni ihmalkarlik var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
dervis 2020-03-04 14:52:05

bakanlarinin tamaminin luks makam arabalrina sahip oldugu, basbakaninin da her gun abuk sabuk nedenlerle yurtdisinda gezmede oldugu bir ullkenin (!) hastane icin bagis kampanyasi yapmaya hakki yoktur.

Avatar
Öz 2020-03-04 18:04:21

Bu kalite standartlarının altındaki hastaneye tedavi olmak için giden vatandaşlar, yanarak can verdi.Bu hastanenin bu vaziyette çalıştıranlar sorumludurlar. Önce bu sorumlular ortaya çıkarılıp gereken yapılsın, sonra da ekonomik ömrü dolmuş, hasta güvenliği olmayan hastaneler de kapatılsın.Devlet hastane yapmaktan vaz geçsin.

Avatar
vicdan zamanı 2020-03-04 12:59:24

bazı arkadaşlar bu yardım talebine karşı çıkmış. Evet anayasamıza göre tüm vatandaşların devletin sağlık hizmetlerinden bedava yararlanma hakkı vardır. Ancak unutulmamalıdır ki bu bir olağanüstü durumdur. Vicdanı olan yardım eder. Banane diyerek eleştirmek kolay. 40 yıllık kötü sistemin birikimini şimdi bahane edemeyiz

Misafir Avatar
k 2020-03-04 20:07:53 @vicdan zamanı

olağanüstü bir durum falan değildir. öngörülebilir bir olayı görmezden gelip gerekli ölemleri almamak (yangın/duman sensörü ve yangın söndürme sistemleri kurmak) ve sigorta yaptırmamaktır. bu da düpedüz ihmaldir. bunların hiçbirini yapmayıp risk aldılar ve ellerinde yüzlerinde patladı, canlar gitti. kuyruğunu kıstırıp kendi ödeyecek. her olayda vatandaşa gelip ağlayacaksa devlet noldu ozaman? vergi almasın, biz de her olayda imece usulü yardımlaşalım ozaman. kabile devleti gibi.

Beğenmedim! (0)