23 Haziran 2020 Salı 12:46
1736 Okunma
Sağlıkçılar Başbakanlık önünde eylemde

Sendikal Platform, Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği, Hemşireler ve Ebeler Sendikası ile Hemşireler ve Ebeler Birliği, Başbakanlık önünde eylem yaptı.

Hükümetin 1 Temmuz tarihinde ülkeye gelişlerde Dünya Sağlık Örgütü’nün belirlediği kriterlere uygun karar almadan toplum sağlığını riske atmasına, pandemi hastanesinin yapılmamasına ve sağlıktaki eksikliklere dikkat çekildi.

Sağlıkçılar basın açıklamasının ardından Başbakanlık önünden ayrıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatanperver 2020-06-23 15:39:26

Yakinda bu virus oyle bir ortaya cikacak ki nasil onlem alacagimizi sasiracagiz. Tabii bu da beceriksiz siyasilerin yuzunden olacatir. Korkarim kotu gunler bizi bekler.

Misafir Avatar
Mücahit 2020-06-23 22:11:26 @vatanperver

Bir canımız kaldıydı almadıkları onu da alacaklar Allahın belaarı...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ben 2020-06-23 16:03:03 @vatanperver

E o zaman da yok sen onlem almadiydin , yok halk laf dinlemez sosyal mesafe tutmazdi , yok sen hastaneyi yapmadiydin vesayre vesayre deyip birbirlerini suclayacaklar. Nolacak zannettin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2020-06-23 13:04:08

Saglikcilar ciyyak ciyyak bagirir "ACMAYIN KAPILARI SALGINI HORTLATACAKSINIZ, BIZIM BU SALGINLA BASEDEBILECEK BIR SAGLIK SITEMIMIZ YOK" ama dinleyen yok. Politikacilar bir turlu bu isin ciddiyetini anlamiyor, kafalara idrak etmiyor. Acalim da para gelsin diyorlar. Burunlarindan otesini goremeyenler kararlari veriyor malesef. Turkiyedeki salgin butun siddeiyle devam ediyor, ve bu sartlarda acarsak bize de bulasabilir. Toplum sagligiyla resmen Rus ruleti oynuyorlar. Hastalanacaklarin ve oleceklerin gunahi ve sorumlulugu bu kararlari verenlerin olacak, bunu da unutmayin. Goz gore bu belayi tekrardan bu milletin basina sariyorsunuz.

Misafir Avatar
Ubp'li 2020-06-23 22:13:20 @Vatandas

Abilerine sordular öyle emir aldılar..Allah yaksın gendilerini ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Asff 2020-06-23 19:33:22

Kardeşiö kapılar açılmasın diyorsunuz,türkiyeden kimse gelmesin diyorsunuzda rum tarafına niye sesiniz çıkmıyor sizlerin artı açlıktan ölmek üzereyiz burda sırf ülkeye turist we öğrenciler giremiyor diye.Tüm dünya açıldı nerdeyse sizlerin dersi nedir.1 Temmuz da karantinasız şekilde hawa we deniz ulaşımları açılmalıdır we açılmak zorundadır.

Misafir Avatar
Vatandas 2020-06-23 21:42:59 @Asff

Niye Rum tarafina karsi gelmiyoruz diye sordun cevaplayim: Cunku Rum tarafindaki hastalik sayilariyle Turkiyedeki sayilar ayni degil. Bunlar epidemiyolojik arastirmalarla , virusun UREME HIZINA bakarak kararlar verilir. Yani senin anlayacagin Rum tarafindaki bir iki vakanin bize bulasma riski cok kucuk olmasina ragmen Turkiyede butun siddetiyle devam eden bir salgin var ve eger ucuslar baslarsa hafta 10- 15 ucak dolusu insan gelip gitmeye baslarsa bize bulasma riski BU SARTLARDA yuksektir. Kisacasi bu saglik calisanlari POLITIKA OLSUN DIYE bu eylemleri yapmiyorlar. Konuyu sapitmaya da hic gerek yok. Bu saglik calsinalarinin eylem yapmasinin TEK SEBEBI tibbi etik ve ahlak kurallarina uyarak VICDANI OLARAK insanlari dusunduklerindendir. Yani SENI VE AILENI dusundukleri icin sizlere zarar gelmemesi icin eylem yapiyorlar, baska birsey icin degil. Sen de elini biraz vicdanina koy da camur atma bu insanlara. Hem ayip hem de gunahtir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
halk 2020-06-23 20:12:22

Tabi siz tıkır tıkır maaşlarınızı alın sizin için hava hoş.Özel sektörde maaşla çalışanlar ne yapacak?Bakın aç insan daha tehlikeli olur.Kapkaçlar,hırsızlıklar hatta intiharlar olacak.Bırakın açılsın kapılar,herkes kişisel önlemini alsın.Bu sağlıkçılarda hasta olacak insanları tedavi etmek için ne gerekiyorsa onu temin ettirmeye çalışsın.böyle giderse ülke kendini iki üç sene toparlayamaz

Misafir Avatar
Orhan 2020-06-23 22:49:31 @halk

Kapilar acilinca bu hastalik sana ve senin sevdiklerine , ailene, annene bababna , teyzeleerine amcalarina vesayre bulasacak olsa, hatta bunlarin bazilari olecek olsa. yine de ayni seyleri soylermiydin acaba?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mersinli 2020-06-23 22:17:19 @halk

Türkiye en büyük tehlike..Hergün birsürü vaka ve ölümler oluyor..Tedbir almak zorundadır bu ülke..YOKSA TÜRK KORKMAZMI ACABA DİYORSUN? :-))))

Beğenmedim! (2)