18 Mayıs 2019 Cumartesi 11:50
Sahilde çırılçıplak yürüdü!

İskele plajında dün öğle saatlerinde meydana gelen olayda, bir kişi çıplak bir şekilde deniz kenarında yürüdü. Çıplak bir şekilde yürüyen adamı görenler büyük şaşkınlık yaşadı. Görevlilerin uyarılarını dikkate almayan ve elindeki  deynekle saldıran şahıs  vatandaşlar ile görevliler tarafından darp edildi.

Çıplak şahıs, yakalanarak polise teslim edildi. Çıplak şahıs polis tarafından tutuklandı.

banner22
Son Güncelleme: 18.05.2019 16:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2019-05-18 12:06:59

Vatandaş degilse ubp geliyor bunu da vatandaş yaparlar.

Avatar
Dobra Dobra 2019-05-18 12:48:01

Ah ah sözde güvenlik görevlisi (!) ve adamı darp eden diğer adamlar (!) O plajda rus bayanlar sürekli üstsüz güneşleniyor, sürekli üssüz bor şekilde denize girip kumsalda yürüyor onlara neden bu şekilde müdahele etmediniz ? Çünkü o kadın ve nefsinize yenik düşüyorsunuz değil mi? Zevke geliyorsunuz sizi gidi sözde namus bekçileri abazalar!

Misafir Avatar
zekasızcevapcısı 2019-06-15 11:52:59 @Dobra Dobra

Sen nefsine çok güveniyorsan ,ailen içindeki kadınları oraya götür ,görüntüye maruz kalsınlar.Sen o bayanları nerden gördün ? o kadar ehli namus isen ne işin var plajlarda ,iki tas su dök yıkan ferahla,otur hatim indir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ctz 2019-05-18 13:25:41

Oradaki insanlarda saqolsun video cekmekden polisi arayamadi

Avatar
İnsan olmazsınız sız 2019-05-18 14:11:06

Sen kım oluyorsun bu hakkı nereden buluyorsun bu sekılde mudahale etmek ıcın hadsızz .bır sucu varsa ara polısı sen neden tacız edıp ıkı kişi birden adama saldırıp darp edıyorsun kimsin sen .işine gelince avrupalı olursunuz . evet sucu olabılır ama bu sekılde hareket edemezsın bıraz insan gibi medeni davranmayı ogrenın be ama yeter

Misafir Avatar
what 2019-05-18 17:36:56 @İnsan olmazsınız sız

nedir zirvalandigin oldurseler yeriydi.

Beğenmedim! (5)
Avatar
KEMAL 2019-05-18 14:57:08

aferin yakalayıp dövenlere . sessiz mi kalınacaktı ? önce çıplak adam sopa ile saldırıdı ....iyi terbiye etmişler polis gelmeden.. yoksa sopa ile kendisi saldıracaktı .. iyiki halk artık uynamaya başladı tecavüzcülerin çoğaldığı bir zamanda

Avatar
Alico 2019-05-18 16:19:41

Siktirin gidin orta asyaya geldiginiz cografyaya . Ne avrupada ne ortadoguda huzur bırakmadınız . Fellahlar.

Misafir Avatar
gerek yok 2019-05-29 14:43:14 @Alico

girne isimli sahis senin kibrisli oldugundan cok supheliyim belli ki senda yen o cukkadan. tayip baban sanada verir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Girne 2019-05-18 16:46:54 @Alico

bende kıbrıslıyım ama senın gıbı dusunenlerdren bu hale geldık be senın memurunun maaşını kım verır soyle bana bakayım kım yapar yolunu daha sayayım sana boyle konuları hemen vatandaslıga vurmak sızın karaktersız oldugunuzu gosterır al sana vatandaş noldu yanı neçin vadandaş olan hıç pislik yapmaz bunun içinde sayayım sana ıstersan

Beğenmedim! (8)
Avatar
Iskele genclik 2019-05-18 13:56:07

Ctz ve dobra dobra olan yorumcular.sız ınsan olmayan bırer varlıksınız herhalde.bılmeden yanlıs yorum yapıyorsunuz.tum uyarılara aldırmayıp ılk önce kendısı saldırdı dayagı yedı ıyıde oldu.

Avatar
Hamza 2019-05-18 14:57:46

Iyidoveydiniz satenmagusadapuskilabivarorayagondereydiniz

banner5

banner31