06 Ocak 2019 Pazar 17:05
Saner'den hükümete istifa çağrısı
banner44

Ulusal Birlik Partisi (UBP) Gazimağusa Milletvekili Ersan Saner, KTMMOB raporunun Ciklos bölgesindeki yol tasarımı ve inşasında hatalar olduğunu ortaya koyduğunu belirterek, hükümeti istifaya davet etti.

Saner, yaptığı yazılı açıklamada, sel felaketinin suçlusunun, “yol çalışmalarını trafik ve yol güvenliği açısından denetlemeyerek, görevini ihmal eden hükümet olduğunun” raporla netleştiğini kaydetti.

banner41

Kıbrıs Türk Mimar ve Mühendis Odaları Birliği (KTMMOB) ve İnşaat Mühendisleri Odası raporlarının, yol tasarımı ve inşasında hatalar olduğunun açıkça ortaya konduğunu vurgulayan Saner, “Hâl böyleyken bu yolu teslim alan, açan ve dolayısıyla yaşananlardan sorumlu tutulması şart olan ilgili Bakanlık ve hükümettir. Dolayısıyla bu rapordan sonra Sayın Başbakanın yapması gereken tek şey görevinden istifa etmek ya da ilgili Bakan’ı görevden almaktır” ifadelerini kullandı.

Saner, Başbakanın sözkonusu raporları açıkladığı basın toplantısında ilgili bakanın hazır bulunmamasını da eleştirdi.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Ersan Saner
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ha yahu ha 2019-01-06 22:26:25

“DENETİM YAPARSAK HEPSİNİ DURDURMAMIZ GEREKİR” deyen siz değilmiydiniz acaba sayın ESGİ çalışmayan bakan?
Noldu şimdi??

Avatar
Doğru Söz 2019-01-06 20:28:05

Eeeeee be Saner, bu daha en iyi yol. Eşşeğe bile sor o da der ki "bu ülkenin en iyi yolu bu". Bunların istifa etmesi gerekirse senin ve diğerlerinin memleketi terk etmesi gerekir. Ya da hapis. Söyle be Şener hangi yol bundan iyi? Rum tarafına bir bak. Farkı gör. Kaliteyi gör. Eserleriniz(!)le gurur duyun (!). Destur de bre k....!

Misafir Avatar
Mandıracı 2019-01-07 11:46:03 @Doğru Söz

Mandırasına asfalt yol yapan kimdi acaba???

Beğenmedim! (1)
Avatar
kktc gerçekleri 2019-01-06 20:50:16

Yani Ersan bey ettiğin lafa göre sen ve arkadaşların Kıbrıs'a elveda deyip uzak diyarlarda yeni bir yaşama başlamanız gerek. Biraz utanın artık! a.ına koydunuz ülkenin daha konuşursunuz!

Avatar
Magusali 2019-01-06 21:49:42

Sanki de siz çok iyi işler yaptiniz.. hic birinizde iş yok ne sizde nede şimdiki hükümet de hepiniz.istifa edin de bizi de baglasinlar tc. Maf ettiniz bizi...

Avatar
Kıbrıslı 2019-01-06 22:32:42

1983, 1985 den belli Hökümet kimidiya??
Bunca yolu Tufan beyi yapdı? Yoksa Kudret beyi yapdı??
Siz esas Dağ yolunda ölen çocuklar için yağmurda arkadaşları isyan ederkan SİZE YOL MOL YOK demedinizmi???
Meydanda toplanan tüm eğitimcilerinan öğrencileri fişlemedinizmi? Otobüslere öğrencileri daşımaycaksınız demedinizmi? O yağmurda okul kapısına dayanan derse girmek isdeyen öğrencilere kapıları şimdiki hökümetmi kapatdı???
Böyünün yarınıda bugündür. O çocuklarda Velilerda isdemez sizi. Oturun oturduğunuz yere kesin sesinizi şindi.

Avatar
Çirkef yatağında 2019-01-06 22:48:12

Gülisdannık olmaz

Avatar