banner40
06 Eylül 2018 Perşembe 10:40
Şansal’a sözlü saldırıya yasal işlem

Dün Lefkoşa’da Hamur Restoran isimli iş yerinde Buray Büsküvütçü ve Aktaç Akai 'nin modacı Barbaros Şansal’ın şahsına karşı yapmış oldukları mesele ile ilgili olarak zanlılar hakkında yasal işlem başlatıldı.

Buray Büsküvütçü ve Aktaç Akai'ya rahatsızlık, itale-i lisan ve uygunsuz tavır hareket suçlarından dava getirildi. Soruşturma devam ediyor

banner22
Son Güncelleme: 06.09.2018 11:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kıbrız 2018-09-06 11:31:26

Bu insanlar eskiden TMT vardı. Bir kısmı istediğini çekip silahı vururdu. Onların çocukları ..Aynisini yapmaya çalışıyorlar. Babalarınız 74 sonrası kahveye çıkmaya korkardı. Yaptıklarınızın hesabı sorulacak diye. Siz de öyle olacaksınız. Bu devirde olmaz öyle şeyler. HAYAL KURMAYIN.

Avatar
Kemal 2018-09-06 11:22:26

Buray Büsküvütçü ve Aktaç Akai nin alnından öpmemiz gerekirken gözaltı olması çok komik. Video daki kıbrıslı olanalra da yazıklar olsun. Para için Vatanına küfredeni koruyor. Biz bakalım bundan sonra o restoranta gelirmiyiz. Szi ve sizin gibilere yazıklar olsun. Ben olsam o adamı komaya sokardım. Destek olun susmayın paranın esiri şansalın köpeği olmayın.

Misafir Avatar
cevap yazan vatandaşa 2018-09-06 17:58:10 @Kemal

milletin isyanı senin polisine ve hukukçularına zaten... başkasına hemen sınırdış uyuşturucudan , bu şansal itine hem uyuşturucu hem millete sövmekten hiçbirşey yok bir de üstüne itibarlı biriymiş gibi davranılır...

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-09-06 11:28:42 @Kemal

Kardeş sen ormanda mı yaşadın buraya kadar. Bizim polisimiz ve mahkemelerimiz var. Epeyce de adildirler. Ne o öyle yemek yeyen adama saldırmalar. Voyvoda kültürü bu. Hiç de pişman olmazsınız. Ne biçim kültür buuu.. Dükkan sahipleri saldırılan siz olsanız sizi koruyacaktı. Taraf tutmuyorlar. İşyerinde öyle olay mı olur. Linç kültürü bu. Yazıklar olsun.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Kemal 2018-09-06 11:19:01

Barbaros Şansal bu ülkede uyuşturucu ile yakalandı yargılandı kefaletle serbest kaldı. Hukuk herkese eşit mi? Başkası neden hemen deport ediliyor. Kıbrıs Türkü ne hakaret eden adama tepki göstermek suç değil. O devlete karşı suç işliyor nerde sorugu nerde ceza. Mazlumlara zulm etmeyelim. Hukuk sistemi baştan aşağı yenilenmeli. Parası olana farklı olmayana farklı olamaz.

Misafir Avatar
cemil 2018-09-30 21:01:12 @Kemal

Barbaros kıbrıs türküne hakaret etmedi be efendi.yanlış biliyorsun..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cypriot 2018-09-06 22:51:56

Bu Piskotcuyu Adalet Dağıtan Melek İlan Ettiniz Hep Birlikte Hassittiriniz Be Ficalar

Avatar