20 Şubat 2019 Çarşamba 14:50
Sapık istinafı geri çekti

(Kamalı Haber) – Ülkemize Türkiye’den çalışma izni ile gelen ve burada ikamet ederken 10 yaşından itibaren kendi öz kızını cinsel arzuları için yıllarca  tecavüz eden ve 28 yıl hapis cezası alan sanık O.Y, istinafa yaptığı başvuruyu geri çekti. İstinaf mahkemesinde avukatsız hazır bulunan sanık O.Y, istinaf talebini geri çektiğini beyan etti. O.Y, mahkemede görev yapan basın mensuplarına saldırmaya yeltendi. Polis, sanığı engelledi.

İsminin baş harfleri O.Y olan sapık aleyhine getirilen başta 16 yaşından küçük çocuğa tecavüz ve akraba ile cinsi münasebet suçları olmak üzere toplam 8 davadan suçlu bulunup, 28 yıl hapis cezasına çarptırılmıştı.

banner22
Son Güncelleme: 20.02.2019 14:52
Anahtar Kelimeler:
TecavüzSapik
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2019-02-20 15:11:05

Made in Garasakalia.

Misafir Avatar
cyproxin 2019-02-20 17:33:33 @Gibri

türkiyeden gelenlerin çoğu kürt ya da onunla bununla karışmış yobaz insanlardır. ankara izmire gitsen gerçek türkleri görürsün

Beğenmedim! (4)
Avatar
atoat 2019-02-20 15:48:09

gibri bi kişi yaptı die bütün türklerin üstüne atamazsın senin sarı sakallarınıda gördük çocuğunu öldüren aynı olayida sizinkiler de yaptı garasakallıa miş ulan rum lar sizi yok etmek için herşeyi yaptı lan

Misafir Avatar
Gibriagi 2019-02-20 16:15:33 @atoat

Atoat
Sen ordaydın neyin ne olduğunu ne yaşandığını ne bilin?
Ayrıca KKTC'deki hapishaneye bak, bir kişi değil hapishane sizinkilernan dolu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dik duran 2019-02-20 21:43:24

Bugün güney de bir rum 5 AYLIK öz kızına Tecavüz etti ve tutuklandı.. ( made in CYPRUS )

Avatar
Salim 2019-02-20 22:29:43

Be deli garasakallar yeyceksiniz ortalığı

Avatar