13 Haziran 2020 Cumartesi 14:26
3995 Okunma
Şeftali’de yeni rekor Dipkarpaz’da kırıldı

Dipkarpaz’ da Ocak Başı Butik Kasap işleten İbrahim Güner ve arkadaşları bugün 8 metre 60 santim uzunluğunda şeftali kebabı hazırladı.

Geçen hafta Gazimağusa’da kırılan 6 metrelik şeftali kebabından sonra bugün de Dipkarpaz’da rekor denemesi yapıldı.  8 metre 60 santim  hazırlanan şeftali kebabı ile yeni rekor kırıldı.

Güner, vatandaşlara seslenerek “tandırını ve pideni al da gel” çağrısı yaptı.

Toplamda 4 kişilik ekip ile hazırlanan 8 metre 60 santim uzunluğundaki şeftali kebabı mangalda pişirildi.

Kaynak : Haber kıbrıs

Son Güncelleme: 13.06.2020 14:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ziya 2020-06-13 15:15:13

dünya kktc yi kıskanıyor. büyük müthiş başarı. ülkenin en büyük ihracat kalemi şef ali kebabı yine parmak ısırttı. rekorların devamını bekliyoruz.

Misafir Avatar
Vatandas 2020-06-13 16:13:26 @ziya

Eyya ne zannedding be. Singapur da kimmis biz yakinda Japonnari da gececeyig. Magarina Bulli, bullez badadez yanina da ac zivaniyacigi , peeee ,kim dutar be bizi. Hepsi gisganir ya bizi. "Be gavvolem bu Gibrislilar bizi gesdi" deller.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir VAtandas 2020-06-13 14:49:12

Hah iste bizim en iyi becerbildigimiz isler bunlar. Kebap, sarki turku, gave icme, vs diger ulkeleri yakinda teknoloji ve bilimde geride birakacak bu ulke. Dunya ulkesi olacaz guzel gunler bizi bekliyor falan filan. Ye da bosveeeer.

Avatar
Garibin biri 2020-06-13 20:03:06

Hola Hola Adasi :)

Avatar
Hakan 2020-06-14 02:06:43

Aman ne büyük başarı

Avatar
U 2020-06-14 07:02:19

Hijyen 0

Avatar
Murat 2020-06-14 07:22:45

Boş işler..Ülkenin durumu ortada..yeme içme boş siyaset..bu ülkeyi izlerken, zaman durmuş sanki bir tık saniye ileri değil her yer kapalı maraş!Artık üretin birbirinizle didişmeyin, türkiyenin ve dünyanın eline bakmayın..bırakın artık şu tembelliği.saat 14 te mesai mi biter.Üretin çalışın ekin biçin durmayın.Bereketini o zaman göreceksiniz.

Avatar
Murat 2020-06-14 07:23:33

Boş işler..Ülkenin durumu ortada..yeme içme boş siyaset..bu ülkeyi izlerken, zaman durmuş sanki bir tık saniye ileri değil her yer kapalı maraş!Artık üretin birbirinizle didişmeyin, türkiyenin ve dünyanın eline bakmayın..bırakın artık şu tembelliği.saat 14 te mesai mi biter.Üretin çalışın ekin biçin durmayın.Bereketini o zaman göreceksiniz.

Avatar
Gavolee 2020-06-14 08:04:39

Ülke derkan ?